Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, August 13, 2010

Tonton dot com dot my


Salam,

Korang perasan tak dengan salah satu iklan nuffnang iaitu tonton! mulanye aku ingat iklan biasa jer.. rupa-rupanya tonton tu sebuah laman web khusus untuk mereka yang suka menonton rancangan televisyen melalui komputer.

Melihatkan kepada gambar di’atas, nampaknya Tonton akan available untuk kebanyakkan peralatan pintar (yucks!) hari ini seperti iPad, iPhone malah mungkin Blackberry & juga Android-based device.

Sesuatu yang bagus & menarik untuk kita semua tetapi kalau boleh, tolong mudahkan proses pendaftaran.

Media Prima turut mewujudkan Catch Up TV yang memberi peluang kepada penonton menyaksikan program yang digemari secara dalam talian, namun dengan TonTon penonton bukan saja boleh menyaksikan program televisyen, malah filem antarabangsa dan tempatan.


“Berbeza dengan Catch Up TV, TonTon dibina atas Landasan Pintar Medianya yang menggabungkan maklumat demografik, tabiat, konteksual, lokasi dan maklumat peralatan.


“Secara tidak langsung ia mengetahui apa yang diminati individu berkenaan dan program serta iklan bagaimana sesuai disiarkan,” katanya.


TonTon yang mempunyai 30,000 jam kandungan televisyen sejak 26 tahun lalu turut menawarkan saluran video online akhbar Harian Metro, MyMetroTV.. waaaaaah! lepasni tv kat umah leh wat tukun jer ler..

3 comments:

gnesop said...

bagus nih..
tp internet yg x bagus.. huhuhu
kalau internet laju, mmg x der masalah..

pemanas cerita said...

skrg ni pon dah jarang gler tgk tv.dok ngadap blog je.hahaha

atieaizam said...

sop: tu masalah no 1 tu kalo men internet ni.. kalo internet jln cam ciput.. mau nangis nak tengok citer..

pemanas cerita: ya betuuuul.. so sambil bw sambil layan epilog syurga cinta hehehe...

Iklan