Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, August 27, 2010

Bulan Oh Bulan!

Salam,

Beberapa minit aku menunggu.. saje la nak tengok andai ianye benar.. dah la tu.. sat2 dgr anjing menyalak.. nasib la aku pikir bulan ni bulan posa, hantu setan sume kene ikat.. takde la aku gabra sangat.. hikhik.. penakut kah aku? huhuhu...



15 minit menunggu.. nampaknye.. bulan masih satu.. nampaknye news yang aku dpt tu hanya lah sekadar rumor.. xpe lah.. w/bgaimana pun aku ada amik video bulan kat atas tu.. idak ler dia berjoget tapi kelihatan sangat indah sekali.. malangnye video aku tu 206MB takleh muaturun kat sini.. nanti aku try muat turun kat youtube kalo boleh..

3 comments:

diana said...

tak de ye?
saye nak kuar tengok gak tadi .tapi takut..

syaza kelyza said...

cantiknye bulan ! ;)

yebbit + . + said...

eh ade laa. tp xsure la. yebbit nampak. jap2 ni pasal planet mars kn?

Iklan