Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, August 3, 2010

Kari Kambing Mak Leha

Salam,

Sapa makan kari kambing? Dulu aku tak lalu.. tak boleh masuk punya.. bau? Ya ampun bau kambing.. fuuuh!! selalu la aku kutuk2.. eeeyak la.. tak sedap la.. busuk la.. haaa sekarang padan ngan muka aku.. aku antara pengemar daging kambing.. paling aku suka Kambing Panggang.. aduhai.. terliur lah.. cecah pulak dengan black paper sos ulalalala... mabeles u!

Haaa.. insyallah Ramadhan akan menjelma tak lama lagi.. dah ada 2,3 gathering berbuka yang dirancang oleh rakan2 kuliah ngan exclassmate aku masa belajar dip dulu.. dan ada permintaan untuk cari tempat berbuka yang ada kambing panggang.. gud!! gud!! carilah.. aku layan jer..

Rakan2 blogger takde buat majlis berbuka bersama2? tanye macam nak join jer hahaha!! kalo dijemput apa salahnye kan hehehe...

So meh la kita sama2 menjamu mata dengan masakan yang aku masak semalam (baru nak post) hehe.. Kari Kambing Mak Leha (resepi mak aku tu hehe..)

Photobucket

No comments:

Iklan