Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, August 11, 2010

Sinopsis Epilog Syurga Cinta


Epilog Syurga Cinta membabitkan pelakon Zizan Nin, Fiedah Ibrahim, Mia Sara Nasuha, Intan Ladyana dan ramai lagi.. Ia memaparkan kehidupan Irham yang moden dan jauh tersasar dari landasan agama yang sewajarnya menjadi pegangan, begitu ironi dengan Siti Syuhada yang begitu ikhlas mentaati ajaran agamanya yang suci. Satu-satunya yang menghubungkan dua insan dari dua dunia yang bertentangan ini adalah si comel Mia, anak angkat kepada ayah dan ibu Irham yang juga merupakan pelajar di tadika milik Siti Shuhada.

Sikap liar Irham ditambah dengan hubungannya bersama Xeera, model terkenal menyebabkan ayahnya, Tan Sri Zakaria runsing memandangkan wartawan tak habis-habis mengorek berita hangat sehingga menjejaskan nama baiknya. Ibu Irham, Puan Sri Mahani juga menentang hubungan Irham dan Xeera memandangkan dia sendiri mempunyai rancangan tersendiri untuk mengahwinkan Irham dengan anak perempuan Datin Linda, kawan baiknya yang dilihat lebih setaraf dan berstatus.

Sekarang ni dah pun masuk episod ke 7.. kalau korang terlepas episod2 lepas jangan sedih.. pegi jer la kat laman web tb tige tu.. pastu layan la sampai juling hehehe..

Kenapa tiba2 lak aku citer pasal criter ni ek.. ni sume pengaruh dari dak class aku ler.. tapi takpe.. layan kan ajer hehe..

Tapi bagi aku rasanye bagi watak fieda ni, ada pelakon lain yang lebih sesuai.. aku rasa la.. huhu!!

Credit: dauspozi

6 comments:

Encik Tikus said...

wuhuuu~ tapi mia berlakon tetap best kan cikgu ? hehe ;)

deqla manjew said...

best drama nih..tp mmg btl watak siti 2 ade lg yg lebey layak lakonkan..lebey bgs dr fieda 2 kot..huhu

atie said...

@deqla manjew best kan.. setuju tu.. tu arr.. perasan ekk.. macam tak berapa nak sesuai kan kan hehe..

@Encik Tikus hehe.. mia the best!

.:|kamaryeah|:. said...

best x cerita syurga cinta d series nie??

atie said...

@kamaryeah : best gak citer ni.. cuma fieda tu je kene byk latihan lagi hehe..

sueRAFE said...

citer nieh .
auuwwww suke !!

tapi syurga cinta cam lagi best .

Iklan