Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, August 17, 2010

Jom Join ChurpChurp


Salam,

Pada mulanya aku dok tertanya2 gak la.. ape lah yang dorang promote Churpchurp tu.. games ker? pada mulanya kurang amik perhatian tapi jauh disudut hati nak tau ape benda tu.. 2,3 hari keinginan ketahuan tu tertangguh ler jugak hehe.. so pagi yang hening ni aku mulakan merealisasikan keinginan ketahuan aku tu.. ooooooooooooo.. panjang O keluar dari mulut aku bila aku tau apa Churpchurp tu..

Churpchurp ni pun satu media social community di bawah Nuffnang.. tapi Churpchurp ni bukanlah untuk pemblogger2 seentoro dunia tapi hanya untuk Facebook & Twitter user saje okay! belum ader account FB? or Twitter? senang jer.. register ler kan kan hehehe... so peluang macam ni rugi kalo tak diambil.. lagi satu.. kalo nak join Churpchurp ni kene ada referral.. jadi meh la join kat sini..

No comments:

Iklan