Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 26, 2010

Award dari Cik BalQis

Salam,

Dapat award lagi.. kali ni aku dapat dari cik Balqis dari belog ceriteracintabalqis, cik Balqis kata award ni untu semua pengunjung yang datang ke belog dia.. so antaranye aku ler hikhik.. kata cik Balqis lagi.. kalo tak amik berdosa.. hhahaha!! sape nak tanggung tu hikhik.. so sempena menghormati niat cik Balqis ni aku dengan berbesar hati amik award tu.. TQ yer cik Balqis..

Lagi satu sbb nape cepat sgt aku wat n3 ni.. hahaha!!!! sebabnye adalah...... aku TAK PAYAH buat macam2 syarat hikhik... aku ni malas nak pikir sebenarnye.. tapi kan oleh kerana award ni special sket.. utk FRIENDLY blogger.. maka mereka2 ini telah aku pilih untu terima award ni..

4 comments:

Tomato Gurl's Life said...

tenkiu2...cayang akak ni..topup 1...hihi

mr.curly said...

mekaseh byk2 ye.. saye amik ni

Balqis said...

hehe..sabo jela~~

atie said...

@Cik Tom cayunk cik tom gak.. hikhik

@Mr.curly same2.. sile2 amik.. :)

@Balqis sabo ekk hikhik!!

Iklan