Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, August 27, 2010

Adakah Bulan Itu?

Salam,

Aku memang tak puashati bila bro assoy nampak sesuatu dari kamera dia.. aku pun belek la punye belek semua gambar2 yang aku amik tadi termasuk video tu... tetiba masa aku tengok video tu aku nampak bayang bulan yang hampir sama ngan bro assoy punye gambar... arghhhh.. adakah ini hanya bayangan mata aku? aku ulang sekali, dua kali, dan berkali2 kat tempat yang sama... yes!!!!! tu dia!!!!

apa lagi, aku pun geledah balik gambar2 yang aku delete tu hahaha.. kecewa woiii.. sampai delete terus gambar2 tu... dannnnnnn......... aku jumpa satu gambar... tapi tak sama macam lam video..

adakah ini yang dimaksudkan? tapi bila aku tengok kedudukan ni macam bintang yang besar tu.. hurmmm.. xpe lah.. dapat tengok kat gambar bro assoy pun dah puashati.. sobsob!!

3 comments:

ASSOYFINGER67 said...

haaa..tulah tu..huhu...lain kali jgnpakai zoom...biar pada kadar niasa jer...tabgkap bebanyak kali......ok..good job!

shark said...

waaaaa
congrat dpt gambr nie..
bukan snang..
berbaloi2 ler tunggu.
mitk izin share leh

atie said...

@Assoyfinger67 memula tu mmg tak perasan.. bila tengok kat video, perati betul2.. baru nampak.. tq bro :)

@shark tq.. amik ler.. boleh ajer..

Iklan