Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, May 27, 2017

SALAM RAMADHAN

Salam Ramadhan semua..

Syukur alhamdulillah dipanjangkan umur untuk menikmati indahnya Ramadhan pada tahun ni.. tahun ni merupakan tahun ke-2  berpuasa tanpa ayah.. hari ni hari pertama puasa.. sahur kami ala kadar je.. ayam goreng tepung & sambal berlado.. masih ingat tak niat puasa?? jom kita semak..

Sunday, April 23, 2017

MAJLIS AQEQAH ADAM FAYYAD

Kami berjalan ke Klang hari ni.. meraikan majlis aqeqah Adam Fayyad.. anak buah aku yang terkini hihi.. meriah sungguh majlis.. sampai bawa ke malam.. alhamdulillah rezeki di kongsi bersama.. yang pasti kambing golek habis dulu.. :)

Selain dari kambing golek, ada laksa, kuih muih, lauk pauk, buah-buahan.. dan mcm2 lagi la.. semoga Adam jadi anak yang soleh..amiin

 time ni kami baru sampai.. kambing tgh golek..

 Rajin uncle sabu suap anak2 makan.. zara pun nak jugak..

Sebahagian dari kaum keluarga yang hadir.. bondaku & maknah..
tak berhenti deme ni makan hahahaha...

Alhamdulillah kami kenyang...
Tq Yen & Anie.. 
tq gak kat mak anie & adik beradik anie.. 
oklah.. esok ada tahlil kat rumah uncle Sabu pulak.. jom balikk..

Saturday, April 15, 2017

LASAGNA & MINI LASAGNA CUPS

Seperti yang dijanjikan.. hari ni tertunai sudah permintaan kakak nak sgt makan lasagna.. berbulan baru dapat hihi.. panjang ceritanye.. sabar itu indah hihi..




Ada ke yang nak resepi? alaaa google je.. hihi.. klau nak juga bagitau ek.. ok.. jom makan..

Iklan