Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, October 9, 2017

BUKU RESEPI UNTUK BABY

Hari ni saya nak bercerita tentang BUKU RESEPI UNTUK BABY .. resepi dalam buku ni khas untuk baby seawal 6 bulan tau hingga kanak-kanak prasekolah.. Apa yang menarik tentang buku ni ye?

Ini merupakan Buku Masakan Pilihan Pakar Pemakanan Malaysia.. 
Ada lebih 60 resepi untuk bayi & kanak-kanak prasekolah ikut peringkat umur.
Selain resepi2 yang menarik, buku ni di tulis dalam dwibahasa.. iaitu bahasa Melayu dan bahasa Inggeris..
Buku ni ada banyak gambar & berwarna cantik2 tau.. 
Kualiti kertas pun bagus.. macam majalah..
Ada 134 mukasurat.. 
Tak rugi beli tau.. boleh digunakan sepanjang zaman..hihi
Berminat boleh wasap ye.. www.wasap.my/60123637531
Buku READY STOCK..
Jom belek gambar pulak..







Sunday, September 24, 2017

JANJI..

Wah bersarang balik blog aku ni.. sebnarnya banyak cerita yang dah di draft kan.. tapi karangan tak habis.. malas sgt jari ni nak menaip.. tapi akan ku siapkan juga cerita cerita itu..

Thursday, July 20, 2017

KAD CERIA WARGA KOTA KUALA LUMPUR

Sesiapa lahir atau menetap di Wilayah Persekutuan (KL, Labuan & Putrajaya) boleh mohon Kad Ceria WP 2017 yg bertujuan membantu mengurangkan kos sara hidup dgn menikmati diskaun pembelian (3% hingga 70%) di lebih 1,000 rakan dagang. Maklumat lanjut sila layari:  https://kadceria.kwp.gov.my/

Iklan