Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, November 27, 2018

PEMAKAIAN KASUT HITAM 2019

Tahun 2017& 2018 akak pernah usulkan kat PIBG tentang pemakaian kasut hitam.. tapi ditolak mentah2 oleh panel yang bertugas.. sedih kot.. alhamdulillah 2019 dah boleh pakai kasut hitam.. kalau kasut hitam, stokin kene hitam jugak.. perlaksanaan ni berperingkat..


Friday, November 23, 2018

DRESSING HARI KE-3

Jumaat 23 Nov 2018

Pagi aku sangat sibuk..
Aku msg abgija xdapat gi dressing pagi.. pi lepas jumaat..
Lepas jumaat kami pi klinik utc.. alahai tutup!! Sbb xde letrik..
Kami bergegas ke Klinik Kesihatan KL kat Titiwangsa tu.. tunggu punya tunggu akhirnya tak dapat buat kat situ sebab dah nak pukul 5.. adoiiii!!!

Aku ajak mak pegi Alam Medic.. sabar je lah 😭
Xpe lah janji kaki mak ok..

Tuesday, November 20, 2018

FINALLY MAK DISCHARGE HKL

14 hari mak di HKL.. Alhamdulillah.. berkat hari mulia hari jadi nabi kesayangan kita Nabi Muhammad SAW .. dan berkat doa saudara mara dan sahabat2 semua akhirnya mak dibenarkan discaj.. syukur alhamdulillah..

Mak dah tentu gembira sangat.. hari2 tengok kwn2 sewad dapat balik umah.. hari ni hari mak.. tq Dr. Susan .. tq Dr Zamri .. tq nurse2 di wad 7, wad 14, wad 11 dan wad 23 yg banyak bantu mak saya masa mak kat sini.. tq kawan2 baru mak yg tlg tengok2kan mak.. tq tq tq so much..

Esok bermula episod baru dlm hidup mak.. rutin harian dressing kaki is on hihihi.. nanti hello IJN .. buat pertama kali mak akan menjejak kaki ke IJN pulak..

Allah syukur..


Iklan