Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, April 12, 2019

HAPPY BIRTHDAY KAKAK 2019

2019 genap usia kakak 12 tahun.. kejap je kakak dah nak remaja... kejap je kakak dah besar.. tahun ni kakak akan menduduki exam UPSR .. belajar rajin2 ye kakak..

Mama tahu kakak selalu terasa mama tak sayang kakak.. mama lebih sayangkan adik.. kakak dah besar.. masa manja kakak dah habis.. skrg masa manja adik2 pulak.. dulu masa kakak kecik, mama manja kan kakak jugak.. sama je.. tapi sekarang mama kene tegas sikit dengan kakak kalau kakak buat salah sebab mama nak kakak belajar dan jangan ulang silap kakak selalu buat tu.. kakak kene ingat satu je.. mama sayang kan kakak sama macam mama sayangkan abg acap & adik3 yg lain..

Mama doakan moga kakak sentiasa dilindungi Allah SWT , murah rezeki, sihat selalu, terang hati dalam menimba ilmu, jadi anak yang baik yang soleha, yang sayang adik beradik kakak, yang sayang mama & abah, yang hormat orang tua, berjaya di dunia dan akhirat, amiin

HAPPY BIRTHDAY KAKAK..
JOM MAMA BELANJA TENGOK UPIN IPIN ;)

Wednesday, February 27, 2019

KAKI KANAN MAK TERPAKSA DI POTONG

Hari ni tiba juga.. mak masih mengharapkan ada perubahan plan doktor.. dari semalam mak standby puasa.. kesian mak.. kol 9.45 pagi mak di tolak masuk bilik pembedahan.. adik akak ada bersama mak.. akak sampai hkl mak dah masuk.. x sempat jumpa mak.. penantian demi penantian.. petang pukul 4.30 baru mak keluar.. Alalhu sedihnya hati tengok mak..

Wednesday, February 20, 2019

DAH SEBULAN LEBIH MAK DALAM WAD

Ya Allah diam tak diam dah sebulan lebih jugak akak tak update kat sini.. bz sesangat la tu.. Mak akak masih kat wad yang sama.. dan paling memilukan hati akk hari ni bila mak akak diberitahu oleh Dr Pakar.. kaki mak akak terpaksa di potong bagi mengelakkan jangkitan kuman masuk ke dalam darah dan anggota lain.. menangis mak akak atas katil tu.. akak ni menahan getaran dibibir dan menahan air mata dari tumpah depan mak je.. akak tahan selagi boleh.. bila semua dah beredar, baru akak ke bilik cuci untuk lepaskan air mata ni keluar.. akak cakap kat diri ni "aku kene kuat demi mak.". "aku tak boleh menangis depan mak." "kalau aku sedih mak seribu kali sedih.." akak tarik nafas beberapa kali, baru akak kembali ke katil mak. mak masih termenung.. akak bagi kata2 semangat kat mak.. kesian mak..


Iklan