Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, June 14, 2019

PLASTIK TONG SAMPAH BILIK MAK

Parking sini senang cari..
selalu sangat lupa nak beli size apa..



Sunday, June 9, 2019

MELAWAT PUSARA AYAH DIHARI RAYA

Raya ke-5.. pagi ni Akak dgn adik akak sue bergegas ke Tanah Perkuburan Taman Batu Muda sebab nak melawat pusara ayah.. walaupun akak dok kolumpo ni je tapi akak jarang sangat melawat ayah kat sini.. hanya doa yg akak titipkan buat arwah ayah.. Rindu sangat sangat kat ayah.. Hampir 4 tahun ayah pergi.. rindu ini masih menebal..


Friday, April 12, 2019

HAPPY BIRTHDAY KAKAK 2019

2019 genap usia kakak 12 tahun.. kejap je kakak dah nak remaja... kejap je kakak dah besar.. tahun ni kakak akan menduduki exam UPSR .. belajar rajin2 ye kakak..

Mama tahu kakak selalu terasa mama tak sayang kakak.. mama lebih sayangkan adik.. kakak dah besar.. masa manja kakak dah habis.. skrg masa manja adik2 pulak.. dulu masa kakak kecik, mama manja kan kakak jugak.. sama je.. tapi sekarang mama kene tegas sikit dengan kakak kalau kakak buat salah sebab mama nak kakak belajar dan jangan ulang silap kakak selalu buat tu.. kakak kene ingat satu je.. mama sayang kan kakak sama macam mama sayangkan abg acap & adik3 yg lain..

Mama doakan moga kakak sentiasa dilindungi Allah SWT , murah rezeki, sihat selalu, terang hati dalam menimba ilmu, jadi anak yang baik yang soleha, yang sayang adik beradik kakak, yang sayang mama & abah, yang hormat orang tua, berjaya di dunia dan akhirat, amiin

HAPPY BIRTHDAY KAKAK..
JOM MAMA BELANJA TENGOK UPIN IPIN ;)

Iklan