Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 2, 2010

Award dari Adik Nurul Syuhadah


Award ni pemberian dari adik Nurul Syuhadah pulak..
terima kasih yer dik atas ingatan adik kat akak..
cayang dia!
akak penah dapat award ni sebelum sebelum ni dik..
jadi part tag 15 orang tu akak telah laksanakan sebelum sebelum ni hehehe (kira sekali la ek) ...
akak dah bagitau dorang pun..
dan akak pun dah maklumkan juga 7 perkara tentang diri akak..
nak tau apa dia sila la ke SINUN!

2 comments:

Nurul Syuhadah said...

sy pun cayang akak jgk..;)
sy ni ske jenguk2 blog akak..heee

atie said...

suka? alhamdulillah.. ada juga insan yang suka bertandang ke sini.. akak masukkan list nurul dlm blog list akak ekk.. takut nanti lupa pulak url nurul.. tq

Iklan