Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, August 29, 2010

3 Buffered Earnings Menjadi Metered Earnings

Salam,

Hari ni bukan hari isnin macam kebiasaan kawan2 blogger wat n3 BE dorang.. tapi hari ni aku saje nak post n3 BE aku sbb tu sume utk kenangan dan rekod aku pada masa akan datang.. aku perasan dah beberapa minggu ni aku memang malas nak buat n3 BE ni.. tapi hari ni terajin la pulak.. mungkin sebab hari ni BE aku semakin berkurang kuangx3.. nanti aku dah takleh nak belek2 BE yang aku ada kan kan.. so tu lah puncanye aku tempek jugak BE aku kat sini..

ni lah 9 BE aku yang masih running semalam...



3 lagi BE aku dah jadi Metered Earnings pagi ni..

so setakat hari ni dan pagi ni aku masih mempunyai BE berbaki 6 lagi dan aku harap biarlah BE2 tu lama lagi ngan aku hikhik.. terima kasih Nufnang.. terima kasih kawan2 ku..

pst; kalau nak BE banyak, praktikkan apa yang otai2 cerita tentang BE.. TIPS tu!! ianye berhasil! tkasih Otai2 semua!

4 comments:

icee-yah said...

sis..icee nye B.E semua kat LB..macamanbe nak dapat kat tempat lain jugak ek..

HAW said...

knp sy punya cuma ada "Campaigns"?.. metered & buffered earning takde pun!.. dah tukar format ke?.. tp setiap satu campaigns mmg berbeza2 erning.. ada yg 0.25, 0.50 & 0.75 sen.

atie said...

@icee-yah alahai sowi.. lambat reply plak.. icee kene tengok kat akaun Nuffnang part add ads.. kat situ nuffnang ada tunjuk kat maner sepatutnye kita letakkan ads nuff tu lam belog kita.. cuba lah..

@HAW nuffnang belum nak bagi kot.. cuba HAW update balik servey kat akaun nuffnang.. cuba pikat penaja kita dgn jawapan2 yang mengancam hehe.. bila kita dpt be atau buffered earnings tu iakan jadi metered earning dlm tempoh tertentu.. maksudnye be yg kita terima tu tadi dah tamat iklannye. so duit dah tak jln arr..

campaigns tu pulak bergantung pada bajet pengiklan.. pastu dia ada cara pengiraannye.. cuma tengok kat tepi akaun nuff bila kita bukak earnings kita..

masuk web nuff dan fahamkan.. ikut pastu sure leh dpt be tu.. goodluck k!

iZzuDdin said...

tQ 4 d info =)

Iklan