Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 5, 2010

Soppin' Kain Buat Baju Raya

Salam,

Hari ni aku keluar pi Harisson kat Jalan TAR.. tujuannya nak beli kain nak buat baju raya hehehe.. aritu dah servey banyak kedai2 area jalan TAR tu tapi 2,3 corak & jenis kain kat Harisson gak yang menarik hati aku.. harga? takde lah mahal pun.. kan ada diskaun :)

Photobucket
Aku nak ucap terima kasih sangat2 kat suami aku encik Aizam.. nak ucap terima kasih depan2 aku malu hahaha!!! teruk ek aku ni hehehe.... oh ya! ada 2 sebab kenapa aku nak ucap terima kasih ni..

1. Sebab sponsor baju aku.. hahaha.. memang tiap2 tahun pun pakai duit Encik Aizam (hikhikhik)..

2. Sebab amik alih jaga anak-anak sementara aku gi soppin' .. ni pun sama.. setiap kali aku gi soppin memang tak penah pun bawak mia ngan achap hehehe.. Encik Aizam pun aku takmo dia ikut.. eeee..leceh la kalo ada bodyguard ni hehehe..

Photobucket
kain ni utk wedding adik aku..

Photobucket
ni buat untuk raya hehe!!

dah soppin'.. dah kenyang.. letih ngan mengantuk la pulak hehe!!
kain aku ni sekarang dalam perjalanan balik kampung.. bagi mertua aku jahit..
terima kasih mak! :))

6 comments:

Ummiross said...

waa seronoknya shopping...
cantik2 baju raya atie tu...

maisyah said...

wah..shopping...
aduh..bedebar2 rasanya..hepi sangat kan..puasa, terawih, Takbir yang syahdu...RAYA!!!!

Cheno said...

waa jeles dah shoping raya.
mmg tggu puasa sok baru ade masa ni nak shoping.iskk :(

atie said...

@ummi atie beli ni pun sebenarnya dah lambat.. biasanye sebulan sebelum puasa dah beli siap2.. malas nak tempoh orang ramai shopping.. sakit paler.. lawa ke ummi? hehehe atie tak reti nak pilih la ummi..

atie said...

maisyah

betul tu tak sabar rasanye nak sampai ramadhan.. nanti dah habis ramadhan rasa sedih jer.. pastu raya! :)

atie said...

Cheno , takpe lah.. skrg ngah busy ekk.. sama jer.. saya beli awal sebab biasanye hantar umah mertua jahit baju.. kalo tempah ngan org lain nanti mak mertua kecik hati.. selamat berpuasa yer!

Iklan