Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, August 18, 2010

Oh Iwan Anakku!

Salam,

Meh la kita ringan2kan otak layan lawak Iwan ni..

Izwan diperintahkan oleh ayahnya pergi masuk tidur sebab hari dah lewat malam.. Izwan akur dengan perintah ayah dia.. bagus Iwan ni..

5 minit kemudian

Izwan berteriak: "Ayaaaaah!!"

Ayah: "ada apa?"

Izwan: "Iwan hauslah ayah.. tolong bawakan air boleh tak?"

Ayah: "pergi lah ambik sendiri, ayah tengah baca surat khabar ni"

read Pictures, Images and Photos


5 minit kemudian

Izwan: "Ayaaaah!!"

Ayah: "ada apa lagi!!?"

Izawan: "Iwan haus, tolonglah bawakan air"

Ayah: "kan ayah dah cakap pergi ambil sendiri, kalau Iwan menjerit-jerit lagi panggil ayah untuk bawakan air, ayah dtg dan ayah pukul Iwan nanti, tengoklah!!"

5 minit kemudian

Izwan: "Ayaaaah!!"

Ayah: "APA!!!!"

Izwan: "kalau ayah datang nak pukul Iwan, ayah bawakkan air sekali yer"

Ayah: @#$##$@&

7 comments:

diana said...

haha..
padan muke ayah dia..!

atie said...

@diana hikhikhik.. layan kan aje..

Melati Qistyna's Mummy said...

lawyaaaa betul la anak kamu nie.

atie said...

@Melati ni just joke ler hikhik

qellissa said...

speechless...kelakar lah..budak2 sekarang IQ tggi..pandai pikir hihihi

atie said...

gelak tak hengat...

QieLa said...

ahaks....
lawak la...
sbe je la ngn pragi ank cm 2 kn...
akak, sy da follow akak...

Iklan