Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 19, 2010

Benarkah Raja Azmi punca Roslin BerCerai ?


“Saya telah dilafazkan cerai oleh suami saya, Roslin Hashim di bilik 533, Hotel Corus pada 7 Ogos 2010," itu yang diberitahu oleh Norhayati..

Ketika ditanya Hakim Syarie, Wan Mahyuddin kenapa dia mahu memfailkan penceraian, Norhayati memberitahu mahkamah bahawa dia mendapat tahu suaminya berlaku curang apabila pergi ke Hotel Corus bersama Raja Azmi.

WoWWWW!!!!

Bila kemarahan menguasai diri, mulut sanggup keluarkan apa saje perkataan yang mampu merombak kehidupan sendiri..

Agaknye dah tak boleh dibawa berbincang ke dema ni.. tak suka, CERAI!! marah, CERAI!! nak tau cerita selebihnye? Ushar kat bawah tu...

CERITA SELANJUTNYA

6 comments:

ida said...

Salam Atie..Roslin pon satu, kalau dah kahwin buat cara org dah kahwin, walaupon dia kata Raja azmi kakak ke, atau ibu ke..yg pasti mereka bukan muhrim..malah boleh berkahwin lagi..kot ye pon jagalah hati isteri..masaalah betullah lelaki ni..

Laman Alia said...

itulah akibatnya bila nafsu menguasai minda...

Farihah Ahmad said...

dulu pon kes ngn raja azmi jugak. haih.

atie said...

Naik nyampah dah tengok muka mamat tu..sorry emo sket huhu

akuzle said...

yer, atie... mai kiter pakat nyampah secara berjemaah... buang masa aih bc psl kesah dier neh....

atie said...

@akuzle.. betul10X..

Iklan