Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 23, 2010

Set Berbuka hanya RM2 Sahaja!

Salam,

Juadah berbuka puasa hanya RM2 ?
korang pecaya ke? aku dah dengar awal2 posa aritu kat facebook bila kawan2 aku kata ada tempat makan yang murah giler.. kita perlu bayar RM2 sahaja untuk makanan yang kita mintak tu.. aku gelak jer.. maner ler ada kedai makan jual nasi untuk berbuka RM2.. RM2 untuk nasi, ikan/ayam/daging, sayur, dan sambal belacan + ulaman & Air... agi pun bila kawan aku tanye.. "ko penah pegi ke kat situ?" jawab kawan aku yg criter tu "aku lom la penah pegi.. baru je merancang" hurrmmm.. takde bukti.. takleh caye beb!!! hehehe..

Tapi tadi semua bukti2 cukup!!!!!! aku terkezut gak.. memang betul ler!!! memang ada kedai makan tu.. BIAR BETUL!! agaknye tokey kedai tu buat sedekah sekali kot.. takpun dia ada ternak bahan2 masakan yang dia guna hehehe.. yer la.. murah giler beb!!

Mana bukti? haaaa... ni ada beberapa keping gambar yang aku amik dari belog adik Fatin.. terima kasih la adik fatin sebab membuka mata akak ni hah yang tak percaya ada kedai camgitu dalam ekonomi yang tak berapa bagus nih.. kalo korang nak tengok betapa cerianye Misz Fatin ngan kawan2 dia berbuka kat situ.. sila berkunjung kat belog Misz fatin yer..




So kawan2.. apa lagi.. jom la serbu!!! ni tempatnye..

KEDAI MALAYSIA NEGARAKU
Pusat Komersial Sk7,Shah Alam
sebelah balai polis Sk7..

Opsss.. tertinggal beberapa syarat hikhik..

  1. Anda mestilah WARGANEGARA MALAYSIA
  2. Anda mestilah mempunyai Mykad dan dibawa bersama pada hari tersebut.. (waktu bayar mesti tunjuk mykard anda utk harga RM2) huhu..
  3. Anda mestilah biasa makan dalam tray macam lam gambar tu..

Kredit utk: Misz Fatin

8 comments:

QieLa said...

bia btol...
mcm best..je...huhuhu..
lh sngh ni

Gen Fujita said...

murahnya! harga tetap ke atau harga bulan puasa je? mungkin tuan kedai nak buat amal jariah tu, semoga diberkati

atie said...

@Qiela tu arr... memula mmg tak caye.. tapi Misz fatin pun dah gi.. RM2 jer.. so betul lah tu..

@Gen Fujita harga bulan posa kot.. sbb bulan posa ni jer baru dgr pasal tempat makan RM2 tu.. mungkin gak la.. tuan kedaai beramal sekali.. memberi org berpuasa makan.. tambah2 pelajar2 atau org miskin.. byknye pahala dia dapat.. Insyallah.

a_ad said...

memang murah la..

selalu la berbuka kat sini?? :D

Nur Qistina said...

wah3..menarik! ni yang nak try ni..apa nama kedai dia eh? kat seksyen 7 shah alam eh? boleh bwak rombongan cik kiah ni..hehe..=p

atie said...

@a_ad hikhik tak pernah pei pun.. dengar cerita dan pengalaman org jer.. jauh..

@Nur Qistina nama ngan alamat kedai tu ada kat n3 ni.. nak bawak rombongan cik kiah? takde masalah.. kene dtg awal la.. takut nanti kene makan berdiri pulak hikhik..

cik lya said...

wah...btol ke kak??murah nyeeee...

atie said...

@Cik Iya betul la tu :) murah kan..

Iklan