Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, August 6, 2010

Episod Sedih Rumahtangga Raja Azura


Salam,

Siapa tak kenal dengan kak engku angkat tangan! hehehe.. bukan apa sebenarnya aku terkejut gak pasal hal kak engku ni.. aku suka dia.. aku suka celoteh dia.. aku suka banyak benda tentang kak engku.. aku tahu ramai gak yang tak suka kat dia.. tapi aku peduli apa!! itu hak masing2 nak suka ke tak nak ke kan.. (sabar2 jangan emo) huhuhu....

Kelmarin, semalam dan hari ni banyak cerita tentang kak engku keluar.. kat stesen radio ceritanya begini: "kak engku diberi cuti khas atas sebab2 peribadi" kat murai.com.my pulak ceritanya begini: "kak engku nye rumahtangga dah lama bergelodak" semuanya berlatarbelakangkan perihal badai yang melanda.. mesti kak engku tengah sedih kan..

Apa-apapun, aku doakan kak engku tabah hadapi semua dugaan yang diberikan olehNya.. aku tetap sokong kak engku dalam dunia seni selagi nama dia RAJA AZURA!

No comments:

Iklan