Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 2, 2010

Award dari Adik Katak Ejaw


Award ni pemberian dari adik Katak Ejaw..
terima kasih yer dik atas ingatan adik kat akak..
cayang dia!
akak penah dapat award ni sebelum ni..
jadi part tag 15 orang tu akak telah laksanakan sebelum ni hehehe (kira sekali la ek) ...
dan dah bagitau dorang pun..
dan dah maklumkan juga 7 perkara tentang diri akak..
nak tau apa dia sila la ke SINUN!

2 comments:

katak kinchet ejaw said...

hihihih ;))
org tatau akk da dpt
tp trime kaseh kak eh !
sbb xjemu bwat lagi
hehehe

syg akk gak ;p
hehe:">

atie said...

:) byk kali terima tandanya org ingat kat kita kan.. tak kira la yang sama atau tak. akak hargai award yang diberi.. haritu org lain bagi.. ni katak ejaw yang bagi pulak.. time kasih ekk..

Iklan