Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, December 18, 2010

Spek Mata Baru 2010

Setelah 2 minggu mendapat panggilan dari Focus Point barulah hari ni aku dan husband berpeluang ke Ampang Point.. tu pun husben aku pi jumpa klien kejap so terpaksalah aku ronda dan ronda dan ronda dalam Ampang Point tu sorang-sorang hikhik..

sempat snap suasana kat dalam AP

dah boring aku lepak dan makan kat McD hikhik..

Dah sejam aku menunggu.. husben tak gak muncul-muncul.. McD tadi tu pun aku tak lalu nak makan.. ntah nape.. takde selera pulak.. aku terus ke tingkat 3 tempat aku buat spek mata aritu.. sementara tunggu husben sampai aku try test ler spek baru aku tu hehe.. wow!!!! terangnye dunia hahaha!!! bezanye pemandangan aku dengan spek mata lama.. alhamdulillah.. sukanye hati aku bila pakai spek baru tu.. kalau lah spek mata aku ni murah, 2 tahun sekali atau mungkin setahun sekali aku tukar2 spek.. tetapi memandangkan jenis spek mata aku ni agak mahal sbb lens yang digunakan lain pada org lain punye terpaksalah aku guna semaksimum yang boleh macam kat bawah ni hehe.. bercalar balar.. dah kelabu asap hahaha!!

ni ler spek mata lama aku.. usia 3 tahun lebih


ni pulak dah tentulah spek mata baru aku :p

Dalam 10 minit husben aku pun datang dengan senyum simpulnye.. sabo jer ler.. dah datang lambat kan kan.. husben aku pun try spek dia gak.. dia pun happy sebab dunia nampak terang benderang hahaha!! Alhamdulillah.

Tu lah korang.. sape yang mata masih elok tu.. jaga lah baik2.. jangan online lama2 huhuhu.. susah kalau ro alif ba waw nun (rabun) nih hikhik..

No comments:

Iklan