Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, December 1, 2010

Encik Nuff, kasilah BE!


Semua orang bercerita tentang BE dorang.. dorang ada 7 BE.. ada 9.. ada 10.. ada 11.. tapi aku hanya ada 1 BE jerk!! (tak bersyukur langsung)..


Hukhuk!! satu persatu BE aku jadi metered time raya haji aritu.. memang aku tak nafikan bulan Nov ni adalah bulan paling sibuk buat aku.. dengan mengurus adik2 kahwin.. anak aku exam.. aku exam.. kadang2 langsung tak sempat nak berbw.. adakalanye nak bukak blog pun tak sempat.. sian kat aku :( dengan kesibukkan aku tu maka trafik aku pun turut terjejas.. tapi 2 minggu ni aku rasa trafik dah ok balik.. takdelah banyak cam kawan2 lain.. hikhik (takmo compare..malu..ciput)

Encik Nuff.. kasilah BE lagi.. Encik Nuff baik kan.. :) (ikhlas merayu ;p)

13 comments:

Shira Shafrida said...

okeylah tuh kak..

saya takde pun.. hee

atie aizam said...

@Shira hehe.. ok ke? hukhuk..

..:akyn:.. said...

hohoh... oke ler tuh kak..
xper.. nanti incik nuff tambah
lagi BE akak.. :)

haszuraidah ishak said...

akan ada be untuk akak tu nanti..

atie aizam said...

amin. cayunk kat uols hehe..

azieda razak said...

saya baru ada 2 kak...
huhuhuhu...

atOn said...

akaaak!~ (~_~)
hmmm, cube akk klik kat sini
--> http://atonisaton.blogspot.com/2010/11/nuff-help.html

nape sy punye xde pon BE atau ME??
ke sebab saye masih baru??
:D hehe~

Bazilah said...

wah, dapat BE, tahniah tahniah..saye nak pegi MAHA jugak sabtu ni. jom!

atie aizam said...

@akyn harap2 camgitu lah yer akyn hehe...

atie aizam said...

@haszuraidah mudah-mudahan masin cakap has hehe..

atie aizam said...

@azieda razak.. pelan2 banyak lah tu.. insyallah hehe

atie aizam said...

@atOn lom dapat BE ekk.. nanti cuba aTon mintak kat En Nuff.. mesti dia bagi hehe..

atie aizam said...

@Bazilah .. tkasih hehe.. ada 1 BE jer hukhuk.. nak gi MAHA ek.. amiklah gambar byk2.. mesti best kan

Iklan