Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, December 1, 2010

Hebatnye MAHA2010!

Siapa dah pergi MAHA2010.. aku lom pergi agi.. teringin gak nak meramaikan umat kat sane... semua orang memuji MAHA2010 best! rugi kalau tak pergi.. tapi hari ni aku masuk laman web MAHA.. aku tengok komen-komen kat situ.. yang memuji tu aku tak heran sangat lah kan sebab aku dah biasa dengar orang puji MAHA2010.. tapi yang menarik perhatian aku tu bab orang COMPLAINT tentang MAHA2010.. aku bukan nak perlekehkan kerja2 mereka yang bertungkus lumus menjayakan MAHA ni.. tapi sepatutnya benda2 seperti masalah parking.. masalah kemudahan asas terlebih dulu dititikberatkan.. semua adalah untuk kemudahan pengunjung.. tanpa pengunjung MAHA2010 takkan berjaya.. siapa pengunjung MAHA2010?

Jom kita tengok antara komen2 dorang yang dah pergi sane ekk..




nak jelas lagi korang masuk sendiri kat laman web MAHA2010

Hari tu aku cadang ngan husben nak gi naik tren jer.. tapi nampaknye terpaksalah kami batalkan niat tu sebab shuttle bus ke sane pun takde... naik keter? ada jiran aku pegi semalam.. dia nasihatkan takpayahlah bawak keter gi sane.. sesak!! habis tu nak gi naik ape? takkan motor kot? ada yang kebas punggung dok atas motor dari sentul ke serdang nanti hehe.. so? tengoklah nanti..

14 comments:

Nufaha said...

MAHA neh belakang kolej aku jek...
tiap2 tahun ade...
tp thn ke-4 belajar kat cni baru g...
haha

atie aizam said...

wah.. bestnye.. takyah bersesak naik keterkan..

eMMe said...

jom!jom! ari ni gi MAHA...nk tgk sendiri ape yang MAHAlllll...hahahha!!!

CiK QiQi said...

qiqi pernah g skali...tu pon sbb bdk2 course qiqi nk p sne..tp mmg bez la...takde la ssak sgt time tu..ok2 je..tp xtau la skang da ruoe gni..tp mmg sgt2 mnarik..mcm2 info ade..xrugi kalo pg

The Sharkox said...

Dah berapa kali dah saya nak pi MAHA ni tapi tak dapat pi..

member yang pi pun kata seronok..

atie aizam said...

@eMMe tengok2.. hehe.. pastu cerita arr kat blog.. betul ke MAHALLL.. hehe..

atie aizam said...

@Cik QiQi pernah pergi yer.. macam best jer.. nak gi gak ler.. redah jer kan apa2 pun kesulitan hehe..

atie aizam said...

@The Sharkox ni naikkan semangat nak pi nih.. sbb ramai kata seronok.. :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam atie...k.atie pon cdg nk g ngan HB...mmg klu ada MAHA mmg xmiss pegi...biasa la mmg traffic teruk!!parking pon mmg jauh....kena jln kaki...tp kdg2 ada kabota yg angkut penumpang dr parking ke tpt MAHA tuh!skrg nie HB ngah bz..harap2 dia x trrrrrlupa..hihi

atie aizam said...

@Kak atie insyallah tu kak.. hubby kak atie mesti ngah cari2 masa yang terluang nak bawak akak gi sane tu hehe..

CiK QiQi said...

btoi3..sis g je..pngalamn tiap org len..g aje..rdah pe yg ptt..hehhe..qiqi ske coklat..nyummmmmmmmm3

yastro said...

kene g time weekday la jawabnye yee...kalau x berpeluh sakan sebelum tengok pameran..he3!!!




p/s; Senang2 nek moto je lahhhh..

atie aizam said...

@Cik QiQi: akak pun suka coklat gak hikhik.. jom redaaaah!!

atie aizam said...

@yastro: agkanya time weekday kurang sikit org kan.. gi naik motor? dalam pertimbangan.. :)

Iklan