Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, December 26, 2010

Penyokong Pasukan Malaysia

Dan waktu aku mengarang entry ni, aku ngah menunggu masa nak ke Stadium Bukit Jalil.. dan bila entry ni dipublishkan aku dah berada di Stadium.. aku gi ngan husben ler... semalam tiket banyak lagi.. tapi hari ni sold out!!! abg aku la nak tengok bola gak tapi tiket dah habis.. kalau aku tau dia nak gi sure aku tlg belikan punye.. agipun dia baru jer balik dari Indonesia malam semalam.. tengok tv jer lah abg ekk hikhik..

Berbalik cerita tiket malam ni.. wahhh.. tiket habis! maknanye.. ramai giler lah malam ni kat stadium.. aku boleh bayangkan keriuhan malam nih kat stadium... sure macam pesta.. bising.. hingar bingar dengan bunyi hon mcm2 jenis hon.. suasana warna warni .. tapak2 gerai baju.. gerai2 cenderahati dan mcm2 arr... aku harap dapat sambar sehelai untuk koleksi aku hikhik.. dan paling penting.. aku harap takde ape2 yang tak elok berlaku.. dan moga Malaysia mendapat kemenangan malam ni..

ni lah 2 tiket utk aku ngan husben..

Sama2lah kita menanti malam ni.. malam penentu sebenarnya bagi aku.. kalau kita menang malam ni, tak mustahil kita mampu menang kat Indonesia masa games kedua nanti.. jangan ingat lagi kekalahan yang lepas.. past is past.. kuatkan semangat.. main untuk MALAYSIA!! insyallah... semangat!!!

No comments:

Iklan