Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, December 3, 2010

Balik Kampung Anak Demam

Selamat pagi semua..

Aku nak balik kampung.. baru nak cari tiket.. Doakan aku dapat tiket pagi ni dan selamat sampai kampung yer kat kedah.. semalam dapat khabar yang anak aku yang kechik tu si Amira demam.. cakap sorang-sorang.. siang lincah.. bila malam jer flat terus.. :(( .. aku balik naik bas jer pagi ni.. balik sorang.. husben tak dapat balik. sama .. walaupun tok dia ada tapi aku risau :((.. semalaman aku tak dapat tido risaukan mira.. terngiang2 lagu 'air pasang dalam' yang selalu dia nyanyi tu..

7 comments:

azura samsuddin said...

insyaAllah ada tiket tu, jaga diri baik2.. demam rindu sama tu kot ;)

atie aizam said...

@azura samsuddin: alhamdulillah dah sampai kampung kol 4 ptg tadi.. agaknye lah hehe..

yastro said...

Alhamdulillah...selamat sampai...anak dh ok ke?

atie aizam said...

@yastro: alhamdulillah dah beransur sihat.. cuma tido mlm jer masih tak lena.. tapi oklah..

Ruziawati Bukhari said...

demam rindu kat u tu agaknya...

t dh privatekan blog.. x sure u dh accept @ belum..

kalau belum, nanti nk ur emel add, nak invite u..

ruziawatibukhari@yahoo.com

tq & take care

ASSOYFINGER67 said...

kao buat aku risau jer...huhu alhamdulillah:)

atie aizam said...

@Assoyfinger: terima kasih sbb amik berat :) .. anak dah sihat..

Iklan