Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, December 26, 2010

Bermula thesis aku..

Taklimat Thesis

Dah sebulan lebih aku bercuti.. hari ni bermula hidup aku sebagai seorang student balik.. partime student.. liatnye nak pi UTM tadi.. hari ni takde class cuma ada taklimat untuk buat thesis semester akhir.. berdebarnye masa pemilihan penyelia tadi.. kami dah sepakat.. aku, zuli, dal, ummu ngan liza nak amik Dr.H sebagai penyelia kami.. walaupun thesis ni buat sorang2 tapi kami senang gerak dalam kumpulan.. senang nak ke JB buat rujukan dan perbincangan mana yang perlu.. Alhamdulillah bila hajat kami diperkenankan oleh En. Penyelaras hikhik..

ni sebahagian mereka yang terlibat dlm taklimat pagi tadi..

aku dah bayangkan kesibukan aku semester ni.. aku harapkan yang terbaik.. dan aku akan usahakan menjadi yang terbaik.. insyallah.. doakan aku yer kawan2.. :)

4 comments:

Sunah Mohammad said...

salam kak atie~ belajar kat utm ye? amek phd ke? semoga berjaya~ saya pun kat utm jugak~ fakulti elektrik~ :)

putERi-kAtEk said...

respect la kak atie.....jd student, isteri, ibu, dalam masa yg sama...huhuhu,,,,mesti penat kan...tpi kak atie mesti boleh pnya lah!!!!

atie aizam said...

@Sunah Mohammad: phd? insyallah.. jauh lagi nak sampai sane.. saya baru semester akhir degree :))

atie aizam said...

putERi-kAtEk: penat sgt hehe.. insyallah.. dah semester akhir dah.. harus diharungi hingga selesai hehe..

Iklan