Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, December 6, 2010

Mendung Di Hati

Waktu ni aku bertemankan bunyi kipas siling di ruang tamu umah mertuaku.. dingin.. hening.. sunyi.. sesunyi hatiku tatkala ini.. sepi.. masih ada tompok-tompok mendung di hati ini.. masih ada saki baki kesedihan di hati ini.. masih ada cahaya kesuraman di wajah ku ini.. tak mampu ku luahkan di sini.. hanya Allah yang Maha Mengetahui luka dihatiku.. moga luka ini tidak meninggalkan parut yang sukar untuk hilang.. kerana kasih sayangku pada insan2 kucintai yang membuatkan aku tewas..

Tapi mendung yang teramat mendung dari lewat malam semalam hinggalah ke hari ni nampaknya cerah seketika.. ada mentari menyelak kemendungan itu.. kehadiran mentari yang mampu buat aku tersenyum seketika.. ada 3 perkara..

1. keputusan exam ku
2. cek nuffnang ke-3 ku
3. 1000 rakan2 vvipku

Alhamdulillah.. aku bersyukur padaMu kerana memberi sedikit keceriaan buat diriku..

8 comments:

Hezesuze said...

wow cantik new lyout uols nie..ke weols baru perasan hehehe

Myfrin's story said...

Mendung yang tebal, sebenarnya ada sinar di sebaliknya. kak pun selalu alami macam tu, hehe....

Ain Zulaikha said...

alhamdulillah..

Sephi Sephia said...

Salam

Awak juga seperti saya. Mencari hiburan dari dunia kecil ini. Perlu gembira selalu ya.

atie aizam said...

@Hezesuze: erk.. cantik ke? hehe baru jer seminggu bertukar.. masih mencari yang sesuai.. tkasih yer heze..

atie aizam said...

@Myfrin's story: betul tu kak.. sinar yang dtg tanpa diduga..

atie aizam said...

@Ain Zulaikha: Alhamdulillah :)

@Sephi Sephia: oh yer ker? moga awak pun happy2 selalu yer :)

M a W a D D a H said...

wah..dah bertukar layout...nice..

bestkan kalau hari2 hepi...:)

Iklan