Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, May 17, 2010

Wasiat Dari Umilisya

Dah berhari aku tak selongkar blog.. tak gi jalan2 blog kawan-kawan.. tak gi up traffic la senang citer hikhikhik!! semua sebab kebizian aku yang melampau 2,3 ari lepas.. baru jer menjengah kotak sembang aku tu tiba-tiba mata ni terpandang satu pesanan.. "ada wasiat untuk anda".. alahai.. ini la pertama kali buat julung kalinya aku mendapat pesanan dari rakan blog.. teruja pun ada mula nyaa.. apa agak2nya wasiat tu yer.. so aku segera lah ke blog Umilisya.. bila ternampak jer lembu yang ngah berehat tu, aku dah paham dah.. wasiat apakah itu hikhikhik.. jadi untuk tidak menangguhkan wasiat Umilisya, aku yang tak reti nak buat tu mula la bertatih.. mencari apakah yang patut aku lakukan.. maka.. terhasillah jawapan kepada wasiat yang diberi..




1. Thanks & link the person that gave you the cow

TQ ya Umi.. :))


2. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau 7 paling tak active

Alahai.. nak bagi pada siapa ekk.. setelah dicongak ditimbang kati maka dibawah ini adalah teman yang telah dipilih untuk meneruskan wasiat ni..

EskremGoreng
rOsL!na
Nafiraa
Zai Zax
Wasatiah Gurlzz
SheyPuLL
Kakteh


3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat...

Udah dibagitahu... :p

4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

* wat esemen
* makan
* menyembang


5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan

* Berger goreng.. pelik ke? hehehe ntah la.. sebab kat kl berger mana ada org goreng huhuhu.. kat kedah jer ada..

* Telur penyu.. eeee.. tak lalu la..

* Goreng pisang cicah sambal kicap.. tak penah makan.. kat Jb baru 1st time tengok.. (aku dok bawah tempurung kot hahaha!!) iyer ke org cicah goreng pisang ngan kicap hurrmmmm...


6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK

* 100+ kot.. ntah la.. tak ramai mana..


7. Feveret soalan ni.....camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...kat mana???

jumpa husband kat besday parti kawan.. berkepit ngan girls lak tu.. aduhai pls!! rupanya girls tu gila2 kan dia.. patut la berpeluh husband wlaupun ada aircond hahaha!!!

Sekian adanye.. :)

love u

1 comment:

Kangaroo said...

sy da dpt lembu ni sblom ni kak
papepunn mekasih tag sy! ^^

Iklan