Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, May 28, 2010

Dulu Seksi, Sekarang Seksa


Aku terjumpa lagi sesuatu yang mengejutkan aku..
aku suka dia.. ELYANA
berbakat dalam lakonan..
berbakat dalam nyanyian..
cantik.. seksi.. sempoi..

tapi sekarang dia dah berubah..
aku tak caye mula nye..
tapi bila aku baca cerita dia..
memang betullah..
dia semakin berisi..



perubahan mendadak Elyana..
dia pun semakin tensi dengan keadaan dia..
sian dia..
makan berjaga..
ntah mana silapnye dia pun tak tahu..
takpe lah Elyana..
kuatkan semangat k..
jangan rasa rendah diri..
carilah seseorang yang mampu memotivasikan anda..

6 comments:

aren said...

omg! biaq betoi?
elyana yg kiri skali tu ke?

atie said...

betul la tu.. sya pun terkezut jugak.. dianye self confident pun out skrg... sian dia..

yastro said...

Terkezut n x leh control prob kutt...atau mmg kuat makan? he3...

rammyd said...

wah.. sangat gemuk! da ta bole seksi2 ag ar.. :P

DaHLia said...

tunang dia chef kan??
mesti sebab jadi tukang makan sokmo kut..agaknya laaa...huhuh

Azie said...

Elyana jg gini sebab dy blakon cte Dunia Baru: Reunion kat Gua.Com.my... dy still kuruz..klu x caya pgilah tngok cte dy kat Gua.Com.My!

Iklan