Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, May 6, 2010

Aku Demam Selsema

Semalam aku dah terasa sakit tekak..
hari ni melarat pulak..
selsema..
sakit badan..
sakit gigi..
batuk..
panas badan..

Kawan fb kata baik aku gi klinik cepat
takut2 ada virus H1N1

Aku rasa aku cuma demam selsema biasa jer..
Makan ubat hari ni, esok lusa insyallah ok

Dalam keadaan yang macam ni
aku takde mood nak wat keje..
aku takde mood nak masak..
aku takde mood nak tengok tv..
aku takde mood nak mengemas..
nak update blog pun hampir takde mood..

aku harap mood aku esok ok..
mood aku berwalkblogging kembali aktif..

sekarang mood aku nak zzz.. :(
aku nye mood nak mengarang tadi dah hilang..
harap esok aku ok.




5 comments:

ENCIK TIKUS said...

bawak bersabar yeee :D

Nashays said...

semoga cepat sembuh,..byk2 minum air

atieaizam said...

tq encik tikus.. tq nashays.. dah beransur sembuh :)

Haffiz Al-Banna said...

tak sihat ker?nak ubat?

atieaizam said...

dah ada ubat dah Long Haffiz.. tkasih.. dah beransur baik.. batuk jer masih belum hilang..

Iklan