Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, May 8, 2010

Semester Baru Lagi..

Hari ni aku bz ngan class.. walaupun badan masih tak sihat tapi sebab aku takmo ketinggalan pelajaran (ewaaaah..rajin la kunun) so aku gagahkan lah jugak ke class.. dan aku berjaya ikut class Institusi Islam sampai habis.. kol 7.15 class tamat..

So dengan kata lain, hari ni aku tak dapat la nak berjalan-jalan ke blog kawan-kawan yang lain.. tapi takpe.. esok class yang sepatutnya ada terpaksa pensyarah aku kenselkan sebab dia ada class lagi satu.. huhuhuhu... so esok dapatlah aku merayap, mengintai, memfollow, mengomen dan sebagainya..

Oh ya.. tengahari tadi sebelum aku gi class, aku gi jenguk dulu keranda'uncle cina' yang mati kene pukul yang aku citer dulu tu kat padang kecik depan umah aku ni.. mayat dia di bawa untuk perhormatan ahli keluarga dan rakan2.. kata anak sedara dia mayat uncle akan dibakar petang nanti.. so sekarang ni dah malam bermakna mayat uncle tu dah di bakar la..

Berbalik citer aku tentang class hari ni.. hurmmm tajuk bab hari ni memang biasa aku baca tapi baca gitu2 jer la.. pasal hak2 perkahwinan dan sebagainya dalam institusi kekeluargaan.. terang mata aku dari mula class hingga la akhir class.. bukan sebab pasal intipati subjek tu tapi pasal celoteh pensyarah tu yang memikat hati aku.. macam ni lah pensyarah yang berjaya.. berjaya menarik perhatian anak murid dia yang rata2 nye penat bekerja isnin-jumaat..muka masing-masing muka raih simpati jer hahahaha!!!

1 comment:

ENCIK TIKUS said...

Penat tanda kite bekerja :)


di jemput ke blog saye,ade sedikit perbincangan dan di harap sudi memberikan pandangan dan pendapat :)

Iklan