Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, May 22, 2010

Rindu Sangat2..

Hari ni dah lebih 2 minggu husbandku takde kat umah.. dah 2 minggu lebih juga lah hidup aku sunyi.. hanya ditemani anak aku yang sulung ngan adik lelaki ku.. nasib ada adik lelaki aku tu.. kalo tak.. kecut jugak aku dok kat umah ni berdua.. so tq bro..

Berbalik ngan alkisah husband aku tu.. sapa yang selalu baca entri aku ni (ader ke org yang selalu baca) ahakz tahu ke mana nye husband ku tu.. mula2 sehari dua aku oklah lagi.. 5,6 hari pun masih ok lagi tapi hari ni dah 2 minggu lebih.. belum campo tempoh anak aku habis exam lagi.. so nampak nye 3 minggu la aku tak jumpa husband aku.. Rindu tak usah cakap la.. sapa yang tak rindu kat suami sendiri woii!! hikhikhik.. hanya handphone jer la pengubat rindu aku tu.. sehari ntah berapa kali kami bercalling2an.. nasib baik bawah 1 line maxis (promote sikit).. call pun free jer.. kalo tak.. ada yg kembali kat sejarah silam masa bercinta dulu.. bil telepon beribu riban.. hikhikhik!!

Aku ingat aku boleh balik minggu ni.. tapi anak aku lak nak exam isnin ni.. kalo aku takde, lompat kijang la dia suka tak study nanti.. so terpaksa la aku menahan diri dalam kerinduan ni.. dan lebih parah lagi bila anak pompuan aku tu pun ada kat kg dgn abah dia.. aku ingat kejap jer tinggalkan dia kat sane aritu.. menyesal pun ada tak bawak balik.. uwaaaa..

"mama rindu kat adik juga"..

Walaupun aku pujuk hati kata "biarlah abg sihat kat sane sepenuhnya" tapi dalam masa yang sama hati aku kata "balik la bang!"

jadi sebab itulah, masa2 aku yang kosong ni aku habiskan dengan menjelajah blog2 kawan2 kat sini.. tak kira pukul berapa pun.. tido pun dengan mr dell aku ni.. nak tido online.. bangun tido online jugak.. lepas masak.. online.. lepas makan pun online juga..

dan mungkin sebab tu jugak aku rasa malas sangat nak siapkan kerja2 aku yang tertangguh tu.. aku takde mood!.. uwaaaaa!!

bang.. miss u so much! (malu nak cakap melayu) :p

6 comments:

azremy said...

berkorban apa sajaa,
harta ataupun nyawa,,
itulah kaseh mesra

suami isterii

Sufi Asri said...

(^-^) i pon malu nak komen..

Anonymous said...

u panggil i BABY ke BABI??

atieaizam said...

abg azremy: tu la..kene berkorban kan hikhik!!!

Zoro: hahahaha!! jgn kasi gue malu dong!

Ellis: erkkk.. rasa nye awak salah org kot..

Aidi-Safuan said...

eh, x kerja ke? :)

atieaizam said...

Aidi-Safuan: saya kerja sendiri..

Iklan