Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, May 21, 2010

Tangguh lagi!

Tadi serabut otak aku dok mikirkan masalah yang aku ada.. banyak mende yang aku belum siapkan.. yang kene siapkan.. aku dah listkan kat bawah ni..

1. assignment Institusi Islam - prepare slide presentation.. adehhh!! tajuk pun tak pilih lagi.. ish3.

2. research report.. questionnaire tak edarkan lagi.. interview tak buat lagi.. bila nak start ni?????? Dr adlina tu tau nak ada jer sume next class nanti..

3. business plan abg dah berbulan tak jugak settle2.. tadi abg dah sms tanye.. "dah lama sgt ni.. bila boleh dapat bisnes plan tu?"aku reply .. " 2 hari siap" send!.. amik ko.. 2 hari lagi aku dah kene bagi paperwork tu kat abg.. huwaaa.. nape tulis 2 hari.. nape tak tulis seminggu ke.. adusss..

4. soalan past year darjah 4 aku lom habis scan & edit.. anak aku dah nak exam dah ni..

dalam keadaan yang 'ting tong' tu aku terus ke dapur.. aku intai esbok... aku bukak lemari makanan kering.. pastu aku dok kira ngan jari.. aku senaraikan benda2 yang ada dalam otak aku..

ikan sardin ada dalam 1 kg, daun kesom ngan bunga kantan pun ada, timun, salad aku baru beli kat OTk tadi.. hurmmm semua bahan cukup.. apa lagi.. tak pikir banyak.. aku terus rebus ikan.. potong cili kering dan sebagainya.. pukul 1 pagi aku dok blander bahan2.. kol 1 pagi tadi jugak 'KUAH LAKSA' aku siap!!!! esok rebus laksa aje huhuhu!! makan laksa la aku esok..

aku bukan nak cerita pasal keje2 aku yang tertangguh tu.. bukan jugak pasal aku masak kuah laksa.. tapi pasal aku.. cara aku hilangkan stress aku.. cukup senang.. hanya dengan MAKAN mampu menenangkan aku.. kuah laksa pun jadi huhuhuhu!!!

korang kalo stress korang wat camner ekk?

8 comments:

Hasrol Nizam said...

yep2.serol klu tension pun mmg suka cari makan

Aidi-Safuan said...

kalau stress, semayang sunat la. :P

atieaizam said...

hasrol.. makan mampu menenangkan kita kan..

betul gak tu aidi :)

dimas said...

ud q follow kawan..
follow balik ya..
thaks

Anonymous said...

ehem..rasenye..shahir menang x malam ni?

azremy said...

mkn tu ok gak,,tapi elok buat satu persatu dulu,kalu skali jln memang la stress,kena pandai manage working schedule

azremy said...

tapi kalu abg,,nak ilang kan stress,,mandi lama ckit,,bia sejuk kpala

atieaizam said...

elis: insyallah.. boleh..

abg azremy: skrg ni dah start buat sket2.. :)

hilangkan stress dgn mandi.. ok gak tu..

Iklan