Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, May 29, 2010

Mak, Ayah & Adik aku EKSIDEN!

Mak, Ayah ngan adik pompuan aku terlibat dalam kemalangan kat Highway ke utara berdekatan dengan simpang ke Slim River kira-kira kol 5.10 petang tadi..

(baru dapat gambar..)

ni Avanza yang berpusing tengah jalan tu...

ni Gen2 adik aku bawak..
Adik aku citer:

waktu tu hujan.. adik aku yang drive keter Gen2 tak dapat nak elak dari langgar kereta depan dia yang tiba-tiba berpusing-pusing..

Mak aku yang terlena terpinga2.. ayah aku pulak terperesok kat depan seat.. kesian dorang.. tangan ngan dada mak sakit lagi.. kaki mak pun bengkak.. mungkin mak terjatuh jugak tapi dia tak sedar.. ayah pulak hilang gigi 2 batang ngan hidung berdarah..

Mak ngan ayah dibawa ke hospital untuk wat pemeriksaan lanjut.. doktor x-ray n check sane sini.. lepas rehat kejap kat wad, doktor benarkan mak ngan ayah balik..

Sebaik adik pompuan aku kol aku dalam pukul 5.25 tadi.. aku terus kol adik lelaki aku-man mintak dia pi tengok mak ngan ayah kat sane..

Aku yang kat umah ni risau giler.. sepatutnya aku pun ada dalam kereta tu... sepatutnya aku pun pergi sekali.. tapi disebabkan pada mulanya adik aku-sue nak bawak kancil kawan dia jer so aku kanselkan niat aku tu.. sebab takmo mak aku tak selesa duduk kat belakang kalo bertiga.. ntah la aku tak dapat bayangkan jika aku ada kat situ.. :(

Alhamdulillah mak aku dah sampai umah aku kol 1 pagi tadi.. lepas tuam ngan letak minyak panas, aku suh berehat..

6 comments:

caer sasuke said...

bwak bersabar ye..setiap yg berlaku pasti de hikmahnye...bykkan bersabar

atieaizam said...

terima kasih.. insyallah.. saya yakin dengan ketentuanNya..

KuBi said...

smoga atie byk2 bersabar!!! syukur la mrk masih lg selamat!!

atieaizam said...

alhamdulillah kubi.. syukur sgt..

Lelord said...

alhamdulillah xde yg serius kan..

ENCIK TIKUS said...

uish ,takutnya dengar, bawak bersabar yee kak.maybe ada hikmah di sebalik kejadian nih :D

Iklan