Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, May 25, 2010

Jamu Durian

Marilah kita bersama-sama menjamu durian
dengan mata kita jer la hikhikhik..
durian ni fresh lagi..
masih panasz..
kata husbandku
"abg tak dapat hantar durian, hantar gambar pun ok ape"
syahdunye...

Photobucket

geramnye...

Photobucket

aduhai....

Photobucket

uwaaaaaaa!!!!! mira!!! saje je tau..
x sian kat mama..
ni mesti pakat ngan abah dia ni..
simpan untuk mama k..

esok untuk sementara aku kene jugak cari durian
kalau tak, tak senang hidup aku..
mesti cari mesti cari..
$#%^&&$$^

8 comments:

Aidi-Safuan said...

nak gak durian sket! dalam sepuluh kilo camtuh. boleh? :P

atie said...

hikhik... mai ikut balik kg.. makan la puas2.. :)

Aidi-Safuan said...

haha.. jauh! aidi-safuan kat UK nih. i mean ulu klang la kan. :P

atie said...

ulu klang bukannye jauh sgt... 5/6 jam sampai la kebun tu... :)

KASIH said...

TAK TAHUN TUuuuu.. NYUM NYUMM.. nak balik kg lah cam ni..

atie said...

Jom ramai2 kita pakat balik kg.. makan dughian.. yummy!!

Mis Erika said...

hihihi.. sweet la :)

kulimandiri said...

ya allah, tak kirain buat jamu tadinya. Maaf, salah tangkap. btw, durian emang mantab sis

Iklan