Jom tengok apa ada..

Iklan

Tuesday, July 22, 2014

IKLAN RAYA 2014 : RTM, PETRONAS, TM, JKKN SABAH

Siapa suka tunggu iklan raya keluar kat tv? hahaha.. kan kan.. ramai yang menunggu.. sehari dua ni aku perasan iklan dah mula dimainkan.. ada yang kelakar.. tapi tak kurang gak yang buat aku mengalir air mata.. jom kita tengok.. iklan mana yang bagi kesan sentap kat hati uols.. hihihi..

1. Iklan Raya Petronas 2014 : Ke Pangkuan Bonda



Iklan ni sesuai dengan latar belakang musik dia.. walaupun aku bukan anak kampung tapi aku merasa juga dok kat kampung dan beraya kat kampung.. suasana macam ni lah.. uwaaaaa aku rindu kampung mak aku kat Padang Rengas.. uwaaaaa....

2. Iklan RTM 2014 : Anugerah



Sedih iklan ni.. sob sob sob!! RTM ada 2 iklan tau.. satu lagi kat bawah ni.. kelakar!! dan best!! teringat kat iklan cari daging dulu.. kira sambungan la ni kat hahaha!! tapi mak dah kawin baru kot hahahaha!!

3. Iklan Raya RTM : Ini Baru Raya!




Saturday, July 19, 2014

Pesanan buat para suami


Ada benarnya kata2 diatas..renung2kan lah..

Friday, July 18, 2014

BANGKAI PESAWAT MH17

Video bangkai MH17

luluh rasa hati tengok body dan brg2 berteraburan..
Mengapa?? atas dasar apa mereka lakukan perkara sebegini pada pesawat kita??
apa salah kita pada mereka??

Marilah semua rakyat Malaysia..
apa jua agama kita.. berdoalah..
berdoa agar MALAYSIA dilindungi olehNya.

Alfatihah


Rakan Blogger

Dapur Blogger

Belajar Buat Kek

  • Rendang Kering Kupang - Lauk ni kita masak sebelum Ramadan..beli kupang fresh kita rebus dan ambil isinya...buat rendang kering..recipe asal gunakan ayam, kita tukar main ingred...
    1 week ago
  • PULUT KUNING - As-Salam semua. Dah lama rasanya tak mengupdate blog ni. Rasa mcm sayang gitu kalau nk ditinggalkan begitu saja ataupun ditutup terus. Maklumlah, dunia sib...
    5 weeks ago