Iklan

Sunday, August 9, 2015

BAHAGIA SEORANG ISTERI

Jumaat lepas aku ke sogo.. semata2 mencari hadiah buat adik aku.. hadiah tu bukanlah pemberian dari aku.. aku hanya tolong belikan aje.. hadiah tu dah tentu dari suaminya yang tersayang.. yang ingin buat kejutan pada hari jadi isterinya yang ke tettttt... ahhhh.. bertuahnya badan.. mesti adik aku happy gile nanti.. takpe lah.. asalkan dia bahagia.. aku pun happy..

Aku nak merasa kejutan camtu?? hahaha.. berangan je le.. ehh masuk habuk pulak mata ni..
xpe lah..nak makan kek boleh pi beli sendiri.. beli sepotong sudah.. mkn sorang2 hahahaha..

Aku baru je melewati 18 Julai.. hari lahirku.. Happy birthday to me!XOXO

To my sista.. wishing u a day filled with LOVE & HAPPINESS .. MUAHHHH.. 9/8




Friday, July 31, 2015

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Masih belum terlewat rasanya untuk saya ucapkan Selamat Hari RayaAidilfitri..
Jari disusun mohon maaf zahir dan batin jika ada salah dan silap saya
pada semua.. semoga semua happy2 ye..
assalamualaikum..

Sunday, July 12, 2015

RANCANG PERJALANAN BALIK RAYA ANDA


Cuba tengok jadual kat atas ni..
maybe boleh digunakan bagi mengelakkan jem yg sgt2 time balik kampung nanti..
kalau kami.. menghala ke Alor Setar.. kene keluar dalam kol 6 pagi kot hehe.. lepas sahur terus keluar.. o o o o balik kampung.. o o o o balik kampung.. hati riang!!
berhati2 semua ye..

Rakan Blogger

  • The Bee - assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua rakan2 blog..:) salam jumaat penuh barakah..penghulu segala hari.. selamat pagi :) syukur alhamdulillah ...
    4 days ago
  • BAHAGIA SEORANG ISTERI - Jumaat lepas aku ke sogo.. semata2 mencari hadiah buat adik aku.. hadiah tu bukanlah pemberian dari aku.. aku hanya tolong belikan aje.. hadiah tu dah tent...
    3 weeks ago

Dapur Blogger