Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, July 12, 2010

SPAIN menang WORLD CUP 2010

Goaaaaaaaaaaallllllll!!!!!!!!!!



ANDRES Iniesta menjaringkan gol kemenangan Sepanyol,
dalam perlawanan akhir Piala Dunia 2010 FIFA
di Stadium Soccer City, Johannesburg pada minit ke-116.
SPAIN menang 1-0 ke atas Belanda :)

Bagi aku ni kira dasatnye games la.. aku tengok sorang2 kene kad kuning.. tapi aku suka kat pemain Belanda yang macam tiga suku bagi aku hahaha.. nak tau sapa dia? haaa si Robben.. dah la kejar bola macam lipas kudung, bila dia tak puas hati tu boleh pulak dia pi kejar referee.. agaknye dia nak luahkan apa yang dia tak puashati kot.. tapi funny la.. walau bagaimanapun syabas kat Belanda sebab main bagus gak malam ni siap dengan skill2 sepak terajang yang ala2 tak sengaja gitu.. :)))

5 comments:

mizzura said...

yelah...spain menang...

padin said...

Robben patot menang anugerah pelakon terbaik world cup 2010 miahahaha...

atie said...

padin: betul tu.. lawak betul la dia tu.. hihihi!!

atie said...

mizzura: :) yeaaah!

DocFKL said...

viva espana!

Iklan