Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, July 16, 2010

So Sad!! Angkara Harga Barang Naik

Salam,

Tadi aku keluar jap dari dunia blogging. aku ke dunia Facebook pulak.. aku merantau ke fb PM kita.. saje aku nak meninjau apa yang diperkatakan oleh beberapa rakyat Malaysia tentang kenaikan harga barang hari ni.. ni luahan aku~Atie Aizam


Klik artikel tu utk lebih jelas..
Banyak perkara lain lagi yang diperdebatkan..tapi mana PM kita? tu pesbuk dia,, kenapa tak bersuara? Busy kot!!

Sila la ke sinun!

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Dato-Sri-Najib-Tun-Abdul-Razak/27767103249?v=wall&ref=notif

3 comments:

[muni] said...

betul2...
lau sume org kt dunia neh kaya xpe..
sian mak ngn abah..
huhu

Sujairi said...

orang kata bila berdiam diri tandanya dia setuju..
so bila dah PM pun buat mcm tu ..nak angkat kepala pun dah segan..
masa tu lah nak tuding sana sini... salah kau, salah dia dan bukan salah aku...
(^_^)

atie said...

sian mereka yang susah makin susah.. :(

Iklan