Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, July 29, 2010

Contest Hijau oleh ms GrEEn

Photobucket

Hahaha.. tiba2 jer ada katak kat sini..
Buat pertama kali aku join contest.. apa kene mengena dengan katak?

Kat tempat aku baru pas hujan waktu ni.. so kalo lepas hujan, apa lagi.. katak2 sume berlagu riang la.. bila sebut jer katak, kaler katak yang aku pikir tu dah tentu kaler hijau.. macam la katak2 kat Malaysia ni takde kaler lain hehehe.. so tu yang terpikir nak buh gambar katak hijau kat sini.. yang penting HIJAU kata ms. GrEEn!

Hijau ni feberet kaler aku.. damai jer rasa.. sebab tu aku suka sangat tengok view2 kehijauan.. tenang sangat! tengok katak hijau? gluurp!!!

Ok.. jom beramai2 kita join contest ms. GrEEn .. jadi sape nak join sila la ke belog ms. GrEEn kay!

*salah satu syarat, kene jadi follower ms. GrEEn.. udah follow yer.. :)

3 comments:

::AnEp:: said...

hohoh..cumel la katak ijau..haha

ms.GrEEn said...

thanx atie...woaa! nice la..i like....so tgu keputusannya k:)

atie said...

comey ekk anep.. i like too.. toooooiiiiigggg!!!! oooonnggggg3x!!! hehehe!!!

Iklan