Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, July 6, 2010

Cara Makan Yang Betul

Salam,

Tadi aku dok belek email aku, tertarik hati pulak nak post kat sini satu email yang berjudul "Cara Makan Yang Betul" haaa.. nak tau sapa yang kasi email tu kat aku.. kalau bab2 ni dah tentu lah mydarling hubby..

Bila aku baca email tu, terkesima la kejap.. hehehe bukan ape.. selama ni payahnye aku bukak benda tu nak makan.. rupanye senang jer.. ishhh..boleh dipraktikan nanti nih..

Jom kita share..







Cara Makan Manggis

Cari gambar seterusnye ke? tak yah kot.. seterusnya apa lagi.. masuk mulut arr makan hehehe!! Selamat Mencuba!

11 comments:

Liyana said...

ooo.. camtu ke cara makan manggis?

hehehhe.. tak tau pun..

akuvision said...

cara makan yang betul yang masuk mulut tu, cara buka buah manggis kut baru sesuai, heheheh jangan maree gurau jerk

ibu_Arifa said...

huhu..gitu yer cara nak buka buah ni..selalu pakai hentam jer.

atie said...

liyana & ibu arifa: saya pun baru tau.. selalunya guna dua tangan kalo nak bukak buah manggis ni hehehe.. jenuh..

akuvision: kalo geget ngan kulit2 manggis tu abis kelat la mulut hehehe..

Hamzah Ian said...

baru ku tau.. info berguna nih

.::Ge3bJiB::. said...

walaoweyhh... picit bg penyek dulu tompok bawah ek..

sllu kapit antara 2 tgn je bg dia merekah.. pastu tgn habis purple :D

atie said...

sila2 praktik nanti hehehe..

t e m b u m e said...

manggis pon ade care ye nk mkn? hehehe

mahira oya said...

amboi..teror tu..tips makan manggis x kene getah ek..;)

atie said...

hehehe... cuba cuba k :P

kasih suci said...

ooo camtu ea... b4 ni main bukak je..janji dpt makan..hehehehe..tQ 4 sharing

Iklan