Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, July 26, 2010

Buffered Earnings ke 3


Salam,
Alhamdulillah ni kali ke 3 aku dapat Buffered Earnings (BE) dan harap ianye kekal dalam akaun NN aku ni.. tengkiu Nuffnang..

Jangan tanye berapa aku dapat.. hehehe aku bukan otai.. aku budak baru belajar.. dan semoga aku dapat cecah jumlah macam otai2 nye NN satu hari nanti..

Akan ku tungguuuuu.. bila tiba saat itu.. akan ku tungguuuuu.. BE yang lagi satu... hahaha!! ikut rentak lagu group Candy "Akan ku tunggu" Yeah!! Zaaaaas! Layaaaaaaan!

16 comments:

::AnEp:: said...

tahniah..hehe

♥kAsiH+CiNta♥ said...

salam..tanye boleh..nape kasih punyer xtulis buffered earning..tapi ade list smpai bawah..bnyak gile..then..ckit je dpat..tiap 1 dapat 25 sen je..

padin said...

congrats, mudah2an atie cepat jadi blogger otai hehe

misyamissyou said...

wahh..tahniah..bile le sy nak dapat BE ni..huhuu

Mish Oura.. said...

salam ziarah..
jom baca ltest n3..


Kau yang ku puja.. TAJUK ENTRY ANDA

Mish Oura.. said...

Kau yang ku puja..

sop said...

tahniah dan harap akan bertambah Be kat akaun awak.. :)

good luck

sop said...

tahniah dan harap akan bertambah Be kat akaun awak.. :)

good luck

acepa weet said...

waaaa besnyeeee nak jgak

Che Armster said...

congrats!!

hiro said...

tahniah..heee.

atie said...

Kasih cinta: tu bukan BE, tu Campaign.. Kalau Buffered Earnings ada tulis dekat column lain atas pada column Campaign tu.. insyallah rajin bw ngan post leh dapat BE tu..

atie said...

terima kasih semua...

padin: nak jadi blogger otai cam padin gak hehehe!!!

KiKo Berdendang said...

Nak Omel kat sini..best kan dapat BE tu..berseri muka

atie said...

Kiko: tu arr.. kalo BE takde sure muncung ke depan dulu hehehe..

♥kAsiH+CiNta♥ said...

ooo....hehehe..thanx..kene tingkatkan usaha ni nak dpt be

Iklan