Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 15, 2011

Tuah Tandatangan Mamat :)


"Saya mula tertarik pada Mamat sejak melihat dia menandatangani autograf dalam tulisan jawi kepada peminatnya sewaktu sama-sama mempromosikan filem "Man Sewel Datang KL," ujar Fida Ibrahim kala diminta berkongsi kisah bagaimana hatinya boleh terpaut pada jejaka bernama Mamat dari kumpulan pelawak, Sepah.

Fida Ibrahim atau nama sebenarnya Rafidah Ibrahim, 25, yang juga bekas juara "Pencarian Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007" tanpa berselindung mengakui dia dan Mamat kini dalam proses mengenali hati budi masing-masing kerana hubungan mereka baru sahaja menginjak enam bulan.

Note: semoga hubungan ini berkekalan hendakNya.
Sumber: Yahoo News


6 comments:

Rose Khadijah said...

hai kak atie:..diorang ni bercintun ker?!!bukan ke si Mamat tu bercintun dengan minah seksi lagi vog tu ker?!!!hehehee...

atie aizam said...

@Rose Khadijah: erkkk.. entah lah rose.. ikut kat news tu camtu lah.. baru nak mengenali hati masing2 katanye hihi..

anamizu said...

kene sain gune JAWI gak la pasni..hehe

amir aizat said...

sweet kot,haha

atie aizam said...

@anamizu: haha.. ramai nak sign pakai huruf jawi sejak berita ni keluar.. cuba lah.. mana tau dapat kawin artis pulokpasni hihi..

atie aizam said...

@amir aizat: so sweet hihi :)

Iklan