Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, August 5, 2011

Demam Dugaan Puasa

Hari ke-3 ..
alhamdulillah dah beransur pulih..
semalam paling teruk demamnya..
suhu cecah 39.5 oC
meracau, merepek dah macam ape2 ntah..
terima kasih kat husben sebab semalam sehari suntuk jaga aku..
dia tak tidor langsung

anak aku mira pun demam sama..
dia masih belum pulih..
hari ni tido pun masih meracau..
tapi alhamdulillah dia tak seteruk aku..
moga mira cepat sembuh...

6 comments:

Farihah Ahmad said...

syafakillah kak. sabar yeeee :)

atie aizam said...

@Farihah Ahmad: insyallah.. thanks yer FA :)

Rose Khadijah said...

ala siannye dier..
banyak banyak bersabar yer..
moga cepat le Mira sembuh sepenuhnya...amin..

ozzy said...

Assalam...

Saya pun sama..dugaan puasa tahun ni kut.

padin said...

moga cepat sembuh.. demam tambah pulak selsema memang susah nak buat kerja apa2 huu.. salam ramadhan Kak

kakyong said...

atie,

sakit ni dugaan kecil utk penghapus dosa.. semoga bertambah sihat...

Iklan