Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 8, 2011

Selera Ramadhan


Cuba tengok gambar kat atas nih.. fuhhhhh banyak gile lauk dia.. tu belum lagi ulam-ulaman kat meja lain.. klau ikut hati memang nak sapu semua.. tapi mana leh wat camtu kan.. hari ni hari ke-8 puasa.. alhamdulillah.. dan setakat ni kalau beli lauk pauk berbuka lom lagi ke tahap membazir.. sebab kami beli sikit2 jer.. almaklumlah selera belum mari lagi.. tekak masih terasa pahit ubat.. cuma kuih jer lah nampaknye selalu terbuang.. bukan x lalu nak makan tapi tak sedap langsung.. ntahlah macamana dorang wat kueh ni pun aku tak tau.. nak buat sendiri badan tak sihat sepenuhnya lagi... niat dah ada.. nanti lah.. nanti nak belek2 resepi kat blog kak yatie.. boleh kan kak :-)

8 comments:

Farihah Ahmad said...

yes yes kita cuba pecah rekod pulak kan ramadhan kali ni xrambang mata dgn makanan ;)

.: iEyLa :. said...

banyaknye la lauk die...
nafsu beli je kadang2 tu lbh..
makan xhabis t kan sis.. ;)

Izan Ishak said...

camnilah kalau puasa kan kak atie...nmpk semua makanan sedap sgt.

tp bila dah buka puasa makan sikit pun dah kenyang~

kakyong said...

Selamat berbuka atie...

kakyong beli juga, tp di gerai/peniaga yg kita dah biasa..

atie aizam said...

@Farihah Ahmad: nampaknye setakat ni, alhamdulillah.. moga misi mengawal nafsu membeli berjaya.. insyallah

atie aizam said...

@iEyla: hehe.. tengah lapar sape x geram kalo lauk byk camtu kan.. tpi kalo beli byk, alamatnye.. ke tong sampah jer nanti.. baik tok sah kan.. tahan tahan :)

atie aizam said...

@Izan Ishak: hehe.. betul tu.. minum pastu makan kueh, makan kueh lagi dah kenyang.. :)

atie aizam said...

@kakyong: beli dgn yg dah biasa ok arr kak.. dah tau sedapnye kan.. :)

Iklan