Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, August 10, 2011

Career Portfolio


"Welcome to my portfolio. I currently work as a Project Coordinator at the MS Sdn Bhd. I just successful finished my degree in Human Resources Development from Universiti Teknologi Malaysia (UTM). I also have my Diploma in Business Management from Institut Teknologi Tun Abdul Razak (ITTAR) in Nov. 2005 - atie

Macamtu lah bunyinye muka depan portfolio aku.. Result dah keluar semalam.. Alhamdulillah kerana portfolio inilah yang membuatkan aku dapat A dalam English Career Search.. yang paling best aku satu2nya student yang menggunakan saluran blogspot untuk menyampaikan portfolio aku kepada pensyarah.. subjek ni merupakan penutup bagi 4 tahun pengajian aku @ UTM. Semarak.. dan aku sangat berpuashati meskipun aku x dapat capai target awal aku iaitu Kepujian Kelas Pertama.. 2nd Class pun ok juga wat ngee~

2 comments:

Kak Imun said...

Alhamdulillah, tahniah, atie....:)

atieaizam said...

@Kak Imun: tkasih kak :)

Iklan