Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 11, 2011

Pedih Hati Di Bulan Puasa


Hati = Heart erkk Heart tu bukan jantung ke? hati ape ekk.. liver ekk.. adehhhh dah lama tinggalkan subjek sains.. lupa dah hihi.. bulan posa ni lah selalu pulak meragam hulu hati ni.. kdg2 stress dok menahan pedih.. apasal ekk.. agaknye ada makan benda2 masam kot.. tu yg asid naik atas tu.. agaknye lah.. alahai kena jaga makan betul2 arr pasni.. hari ni baru hari ke 11 puasa .. ada banyak hari lagi.. sebelum ni ok jer hati ni.. sejak 2 hari lepas buat perangai pulak.. terasa nak muntah pun ada.. ish ish..

8 comments:

eMMe said...

saya lak pedih perot, tak sabar nak berbuka, heeeee~

wanacesh said...

teringat lagu indonesia

jagalah hati jangan kau kotori,
jagalah hati,lentera hidup ini,

peace ^^

atie aizam said...

@eMMe: hihi.. pedih gak ekk

atie aizam said...

@wanacesh: jaga hati dari makan hati hihi..

Kak Imun said...

Salam, atie. Kak selalu pedih ulu hati waktu pagi. Tapi lepas sarapan pedih tu hilang. Time puasa ni, terpaksa la tahan sikit, hehe.....:)

atie aizam said...

@Kak Imun: gastrik kot tu kak sbb lewat sarapan.. kalo sahur pun sama ke kak? sya hari2 sahur.. makan sahur pun dekat2 imsak.. tpi sejam pas sahur hati ni start dah pedih..

Shorim Kasih said...

selalu kena wlupun bkn puasa, kdg2 bdenyut..huhu

Farihah Ahmad said...

ermmmmmm jaga diri ye kak.....

Iklan