Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 25, 2011

Iftar 2011 @ Restoran Nelayan Titiwangsa

Selasa lepas kami sekeluarga berbuka kat luar lagi..
kali ni member asben belanja kami sekeluarga berbuka..
dia suh kami pilih tempat sendiri..
so menjadi tugas aku buat pilihan tempat..
memula asben cadang berbuka aje kat Restoran Sekinchan @ Jln Pahang...
rate buffet pun takde lah mahal sgt..
RM 38/pax jer..
tapi bila aku minta pendapat kawan2 kat fb
fuhhh.. semua bagi pendapat yang negatif..
makanan x banyak.. makanan sama jer.. tak sedap..
mahal gile.. dan mcm2 arr komen dorang..
dengan itu aku decide.. kansel cadangan asben tu..
aku pulak dah takde mood nak selongkar kat internet nih..
so aku cadangkan terus...
kita ke Restoran Nelayan jer lah..
bila asben setuju, aku terus call booking..
alhamdulillah masih ada tempat..
1 kanak2 & 5 dewasa
Rate Buffet Restoran Nelayan untuk Dewasa RM35.00
untuk kanak-kanak RM17.50
pukul 6.55 petang kami sampai..
nampaknya kali ni semua berjalan lancar tak macam tahun lepas..
cuma masalah kat parking keter jer..
bonci den!!!
1 lagi hal pasal menu..
Makanan kat Restoran Nelayan ni sama jer..
tukar2 lah menu ke kan..
ape2 pun kami sekeluarga kenyang.. alhamdulillah
terima kasih pada En. Nasir sebab banjer we all..

Menu Utama: Steamboat


Wajah2 kekenyangan: maksu farah, mira & abg achap


2 comments:

Aida Azryn said...

wow. steamboat! 0.0

atieaizam said...

@Aida Azryn: feberet saya tu hihihi..

Iklan