Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 15, 2011

Mencabar Nafsu

Apa lagi yang boleh diumpamakan dengan keinginan untuk merasainya pada bulan Ramadhan.. Udang Kara berharga RM100 SEEKOR...!! agak2nya apa perasaan si pembeli udang tersebut ekk.. agaknya bangga siot dapat beli udang tersebut.. yer lah "aku mampu kan kan" atau "alaaa bukan selalu" atau "susah nak dapat nih.." jangan marah yer si pembeli.. aku tau duit ko.. tekak ko.. beli lah.. beli lah.. kalau sape2 nak beli udang ni pergilah ke Bazaar Ramadhan Taman Melawati k..

Adehh..
Seekor = RM100
RM100 = Seekor
RM100 = macam2 boleh beli
RM100 = boleh berbuka 5x
RM100 = leh beli tiket balik kampung
RM100 = terbang melayang cam gitu jer..
Rm100 = sedapnye Udang Kara ni..

Haaa ada tak isteri2 yang ngandung ngidam nak makan udang kara nih.. wahhhhh!! bestnye.. kalo takde, so apa lagi.. ngidam ler hihi.. request ler kat cik abg tu.. bukan selalu :D

5 comments:

KumbangDesa said...

Mahal gak menatang ni eh..100 hengget tuuu..buffet kat otel pun bole dpt lg murah dr tuh..lai lai lai...sapa mau kasi KD ini udang sila hubungi KD..hahaha

shark said...

udang tergolekk ;p

atie aizam said...

@KumbangDesa: harharhar!! kalo KD dapat kita share eh eh hihi!!

atie aizam said...

@shark: udang tergolek, buat rendang pun sedap kot.. hehe :)

caliph shuriken said...

klau 100 ni.. buffet bole makan 4 kali cmtu, hikk...

Iklan