Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 1, 2011

Niat Puasa Sebulan

Niat puasa biasanya uols baca yang mana? baca hari2 atau niat sebulan terus.. kalau aku, macam hari ni 1st puasa aku akan niat puasa sebulan terus dan niat puasa hari.. esok pulak aku akan baca niat hari2 jer.. andai katalah satu hari tu aku terlupa nak niat, aku takyah risau dah sebab aku dah ada niat sebulan puasa.. ok tak? hihi..

So, jom share bacaan doa dan niat puasa di bawah ni..

Niat puasa sebulan terus


Niat puasa hari-hari



Doa berbuka puasa

6 comments:

RARA aihara said...

dah sahur dah =)
dan baca niat kat blog akak...hehe =)

Kak Imun said...

Salam, atie. Biasanya kak baca niat hari2, hehe.... Selamat berpuasa buat atie dan rakan2 blogger......:)

INTAN said...

alhamdulillah...hari ke dua Ramadhan..semoga terus diberkati.. =)

munna said...

SELAMAT MENKALANKAN IBADAH BERPUASA BUAT ATIE SEKELUARGA

Arizakiah said...

Akak pun sama.niat sebulan dan tiap hari. cuma kata orang bila puasa kita (orang perempuan)'terhenti', niat kita yang sebulan terbatal dan kita kenalah niat hari2....
wallahuwaklam......

kakchik@ella said...

thnks fir sharing this, atie ..

Iklan