Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, August 19, 2011

Duit Raya Dah Tiba!!

Alhamdulillah..
Rezeki yang diberikan olehNya akan dikongsi bersama..
Semalam aku dah dapat duit2 baru untuk buat duit raya..
Tak sabar rasanya nak tengok keletah budak-budak beraya..
Macam-macam perangai hihi..
Seronok sangat..

yang mana pilihan hati hihi.. :)



untuk anak-anak saudara pulak..
ada wit raya untuk kalian..

untuk yang di kampung..
Maklong & Paklong dah sediakan buat,
atiqah, ammar, sabrina, amsyar
farisha, sofea, faris
ada tambahan lagi
untuk arif, zakiah, adik
danish & adik pun ada..
nanti Maklong ngan Paklong bagi kat Maksu tau..
rindu kat kalian..

untuk yang di KL
Mak Ngah & PakNgah dah sediakan untuk,
Fahmi & adik2..
Aysha,
Irfan,
Aqeef & Adik
kalo nak wit raya nanti datang umah opah tau!!
hari raya pertama jer hahahaha!!! (gelak kejam!!)

12 comments:

RARA aihara said...

nak yg kaler merah...
kaler purple xde ker..hihihi~
=)

atie aizam said...

RARA aihara: umo bape ta'un? dah beso mana der wit raye hihi.. kaler pepel bank negara xmo kuarkan dah ngee~

saharinasaharudin said...

akak,rin nak duit raya jgk.hehe :)

atie aizam said...

@saharinasaharudin: ngee~kena scan umo nih.. meh raye umah meh..:D

Kazman & Sue said...

peerghh...duit raya...susah nak tukar duit raya kat bank skrg ni... tanya je dah habis... ni bagi duit raya kat bebudak je ker bapak budak sekali ni!!!!

Farihah Ahmad said...

saya student lagi, boleh dpt dit raya la kan :D





saya nk yg kaler merah kak! 5 keping dah la. byk2 takut nyusahkan pulak ;p

Wanzi said...

hehehe tak boleh ke bagi sini sikit duit raya tu?.... :)

eMMe said...

anak sedara ramaiiii.....fuh!!! oleh kerana ramai..so, peruntukan tahun ni...kene bajet2 lah, hehehehe....

atie aizam said...

@Kazman: mmg pun.. ni sya minta tlg adik sbb dorang ada urusan ngan bank.. :) .. ni utk bebudak n anak2 saudara :)

atie aizam said...

@Farihah Ahmad: 5 keping jer? hihi.. byk tuuu.. :)

atie aizam said...

@eMME: ramai anak saudara ekk.. sya baru ada 14 org jer.. tahun2 akan dtg bertambah lah tu :)

atie aizam said...

@wanzi: ni utk bebudak jer hihi..

Iklan