Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, November 23, 2010

Sms Keramat 26

Assalamualaikum wbt..

Bukan niat untuk mempersendakan apa-apa.. atau percaya atau sebaliknya.. cuma aku terkeliru sekejap dengan sms yang aku dan husbenku terima siang tadi dari rakan2 lain.. sms nye berbunyi begini :


Sesiapa yang ada terima sms ni.. meh la share kat sini.. agar yang tak betul dapat diperbetulkan, dan yang betul dapat ditegakkan..

11 comments:

Mujahadah said...

opss.....kena percaya qada' dan qadar... pernah dapat yang lebih teruk dari ni, kalau tak kirim kat 7 orang, dapat berita sedih.. owh! bukankah Allah yang menentukan segalanya??!

De'din said...

26 dis bufday dedin !

atie aizam said...

@Mujahadah adakala kita boleh terkeliru bila ada melibatkan surah2 dalam sesuatu perkara.. astagfirullah al'azim..

atie aizam said...

@De'din hari yang bersejarah buat De'din tu.. :)

Ustaz Love said...

Salam...

Menyebarkan perkara ini bermakna menyebarkan perkara khurafat... qadha dan qadar tidak tertakluk pada angka..

InsyaAllah, nnt Ustaz Love buatkan entry khas untuk menjawab persoalan ini..

atie aizam said...

@Ustaz Love Alhamdulillah sebab ustaz reply kemusykilan ini dengan kadar segera.. yang salah harus diperbetulkan dengan segera..

Mari kita nantikan n3 khas ustaz mengenai hal ini..

Zaer!! said...

bagus entry ni sis atie.bagi peringatan.hehe..;p!nice one!

Mujahadah said...

ustaz love nanti mai la habaq yang entry untuk kes tu... boleh la kami sebar2kan... kadang2 ada yangg menggunakan Asma-Ulhusna. :( SEDIH!

siti nurkhijah said...

pernah baca pasal tarikh ni di surat khabar masa tu dok heboh pasal merapi...
sekarang dah ada sms berantai pulak...

atie aizam said...

atie masih menanti n3 dari ustaz.. sama2 lah kita tunggu yer..

@ thanks zaer..

atie aizam said...

@siti nurkhijah skrg ni mcm2 dorang buat untuk dptkan keuntungan..

Iklan