Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, November 3, 2010

Kerja Kahwin

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

Tema: Light Gold

Kahwin! Kahwin! Kahwin! Kerja kahwin ni memenatkan.. selagi tak selesai, selagi tu lah sangat memenatkan.. aku bukan mengeluh tapi itulah hakikatnya aku rasa sekarang ni bila menjadi "MasterMind" dalam menguruskan majlis adik aku ni.. dan pembantu aku dah tentu tak lain tak bukan.. "Husben"aku hikhik.. bukan mak ngan ayah takmo urus tapi depa dah tua.. dah tak larat.. kesian kalo nak suh depa yang urus.. takpe lah.. selagi ada tulang 4 kerat ni, aku akan settlekan semuanye sampai selesai k.. hukhuk touching pulak tetiba.. tinggal lagi beberapa hari jer lagi..

Hari ni Rabu.. pastu khamis.. pastu Jumaat.. bermula lah hari yang sangat sibuk buat aku.. selain dari menyediakan makan minum untuk pihak lelaki lepas nikah petang tu, aku dah kene bersiap2 untuk masuk dapur.. kene sediakan lauk2 untuk tahlil pulak belah malamnya.. aku harap, aku dapat bantuan sepenuhnya dari adik2 ngan adik2 ipar aku.. pembahagian tugas2 aku dah siapkan.. kueh2 aku dah order.. hari ni dah kene gi cari bahan basah.. untuk kerja masak2 untuk kenduri besar sabtu ni akan diuruskan oleh abg aku, pakcik2 aku ngan org2 persatuan..

Berdebar pun ada.. risau pun ada.. macam lah aku yang nak kawin hehe..

2 comments:

missSenget said...

cantik baju tu..

cantik

cantik..........

nabila saat said...

wow..i like..
chntek baju

Iklan