Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, November 7, 2010

Aku Mohon Maaf! Aku Penat!

Assalamualaikum wbt, Salam Sejahtera

Kepada rakan2 blogger,
Aku nak mohon maaf kat korang semua sebab tak dapat jalan2 belog korang.. dah 3 hari aku tak sempat online.. biasa lah kan bila wat keje2 kenduri kendara ni.. bz ngalahkan pengantin hehe.. kepada yang sudi singgah sini meskipun aku tak membalas jengukkan korang yang lepas aku ucapkan ribuan terima kasih ekk.. esok aku jejak korang balik ekk.. malam ni aku kene siapkan sikit lagi keje yang tertangguh..

Kepada peserta contest,
Terima kasih kepada mereka yang baru join.. nanti atie jejak uolsnye n3 yer.. pastu atie masukkan dalam list.. insyallah dalam masa yang terdekat.. maaf atas kelewatan..

Aku nak rehat dulu.. aku penat! harap esok tenaga luaran dan dalaman aku pulih kembali.. luv u ols..

im tired Pictures, Images and Photos

Iklan