Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, November 12, 2010

Hadiah Contest Sudah Ada!!

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

Alhamdulillah semua hadiah-hadiah untuk peserta bertuah contest LD1AA dah ada kat umah dengan keadaan baik.. so masih ada 1 @ 2 hadiah sampingan yang belum dicabut dan pada 30 November 2010 sempena genap usia 4 tahun BLOG Atie Aizam satu cabutan hadiah utama akan dilakukan oleh Mr Hubby. Siapa lah agaknye yang bertuah yer.. sama-sama kita tungguuuu... :)

hadiah-hadiah 1st LuckyDraw Atie Aizam.. teruja?!!


mouse pink ni dah ada pemenang..


mouse biru untuk cabutan kedua nanti


mouse oren untuk cabutan ke-3


HADIAH UTAMA Laptop Accessories
suke tak? suke tak?!! :))

11 comments:

kakngah said...

suker.. suker..
cam tatau jek tikos aku ni dah nazak..
hihihi!!!

Nur Qistina said...

wah! bestnya..suka jugak..hehe..=)

Hezesuze said...

wow!! hebat2 blaka adiah nye uols ...tak sabo lak weols nie...

hope ada luck tuk weols mihahahaha

ieyza said...

agak2 no 140 tu dapat tak salah satu hadiah yg ditawarkan....hehehe

kakyong said...

bestnya hadiah2 tu...

atie aizam said...

insyallah nanti sama2 kita tengok rezeki siapa 3 lagi hadiah tu.. atie pun happy tengok uols sume happy :)

hafidzah hafidz said...

Best nyewww! suka! heee~

iEyLa said...

xsabar nk tunggu sape dpt ni..huhu

sab said...

wah. giler. teruja. huhu. best nyer! bile nk umum ni. xsbr pulak. huhu

atie aizam said...

saya pun tak sabar gak ni.. now ngah gulung2 nama.. nak undi secara manual pulak :) bila? hehe biarlah rahsia.. :)

✿AiNnA✿ said...

suke! chumel belake..hehe

Iklan